اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. تير 1395 - 15:22   |   کد مطلب: 18680
این اپلیکیشن به نحوی طراحی شده است که هم مورد استقبال جوانان دارای بسترهای فکری مذهبی قرارگیرد و هم جوانانی که آشنایی کمتری با این سبک از محتوا دارند. باید توجه داشت که راه های مستقیم کمترین تاثیرگذاری را بر آحاد جامعه دارد

به گزارش صبح الوند، مدیر موسسه همراه نویسان فدک در گفت و گو با خبرنگار حزب الله سایبر با بیان اینکه کلیات نرم افزار موبایلی ابرار (شهدای هفتم تیر) بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری شکل گرفته است، گفت: پس از ارائه طرح این نرم افزار اندرویدی، اجرای بخش فنی آن در مدت زمان کوتاهی انجام شد.
احسان توکلی با اشاره به اینکه مشکلی در فرآیند تولید این نرم افزار وجود نداشت، ادامه داد: در صورتی که محتوا و گرافیک لازم برای تولید چنین نرم افزاری‌هایی در اختیار داشته باشیم، می توانیم یک هفته ای به تولید آن پایان دهیم. البته سازمان سراج به عنوان حامی طرح نقش قابل توجهی در روند تولید ایفا کرد.

 مدیر موسسه همراه نویسان فدک با اعلام این مطلب که این اپلیکیشن به طور مستقیم و غیر مستقیم بر قشر نوجوان و جوان ما تاثیرگذار است، تصریح کرد: این اپلیکیشن به نحوی طراحی شده است که هم مورد استقبال جوانان دارای بسترهای فکری مذهبی قرارگیرد و هم جوانانی که آشنایی کمتری با این سبک از محتوا دارند. باید توجه داشت که راه های مستقیم کمترین تاثیرگذاری را بر آحاد جامعه دارد، به همین دلیل است که دشمن ما آرام و غیرمستقیم در حال آسیب رسانی به کشور است.
او اظهار داشت: یکی از روش های غیر مستقیمی که می تواند تاثیر این قبیل نرم افزارها را افزایش دهد، طراحی و ساخت بازی های کامپیوتری است که البته هزینه بر بوده و نیازمند حمایت مالی است. به این ترتیب می توان گفت هدف بعدی موسسه تولید نرم افزارهای اندرویدی با محتوای فرهنگی است.

توکلی از عرضه نرم افزار مناسبتی دیگری در ماه محرم خبر داد و گفت: اپلیکیشنی ویژه ماه محرم در حال طراحی و عرضه به بازار بوده که ویژه هیات های عزاداری است. به این ترتیب که هر هیات عزاداری با سفارس این نرم افزار می تواند صوت و تصاویر خود را در این نرم افزار قراردهد.
طبق اظهارات این فعال حوزه برنامه نویسی مهمترین شعار این موسسه، تولید نرم افزار در کوتاه ترین زمان ممکن ( یک هفته ای) است.
وی اعلام کرد: از سویی دیگر موفق به طراحی نرم افزاری شده ایم که بدون نیاز به وجود برنامه نویس قادر به تولید برنامه است. مخاطب اصلی این نرم افزار را می توان مدارس و مجموعه های آموزشی و فرهنگی دانست که البته تولید آن، اجرایی و نهایی شده است.

به گزارش حزب الله سایبر، موسسه همراه نویسان فدک از ۲۹ اسفند ۹۳ تاسیس شده و تاکنون ۱۰۰ طرح اجرایی در زمینه برنامه نویسی و اپلیکیشن های متفاوت ارائه داده است. از سویی دیگر در ارائه این طرح ها مورد حمایت ۲۰ کارفرمای حقیقی و حقوقی بوده است. همچنین این موسسه به عنوان واحد فناور برتر در سال ۹۳ در استان قم انتخاب شده است.
نرم افزار ابرار (شهدای هفتم تیر) برای آشنایی هرچه بیشتر مخاطب با شهدای هفتم تیر طراحی شده است که در آن زندگینامه و سوابق شهدای دولت را همراه با عکس و صوت مشاهده می کنیم؛ نام نرم افزار نیز براساس پیام امام خمینی (ره) به مناسبت شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن انتهاب شده است.
 

لینک دانلود نرم افزار ابرار

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان