اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. اسفند 1395 - 23:26   |   کد مطلب: 24090
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از بازرسی ۳۶۳ مکان عرضه کالا خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها ۱۴۲ پرونده تخلف تشکیل شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان

به گزارش صبح الوند، علیرضا حسن‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: بازرسی‌های نوروزی بازار از 28 بهمن ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح بازرسی پیشگری از وقوع تخلف، حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل کیفیت و تنظیم بازار با همکاری مراکز و سازمان‌های ناظر بر تنظیم بازار نظیر صنعت و معدن، جهاددانشگاهی و اتاق اصناف است.

حسن‌پور با بیان اینکه از آغاز بازرسی‌ها تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 363 بازرسی از مراکز عرضه کالا در سطح استان انجام شده است، گفت: 363 بازرسی توسط 74 اکیپ انجام شده که در این بازرسی‌ها 142 پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: این گشت‌های بازرسی با هماهنگی و همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌هایی نظیر اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی انجام می‌شود که علوم پزشکی بر بهداشت محصولات و دامپزشکی بر سلامت مواد خام دامی موجود در بازار نظارت دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان، اظهار داشت: گشت‌های مشترکی که با نمایندگان سازمان‌های متخلف برگزار می‌شود اگر در بازدید تا با تخلفاتی مواجه شوند پرونده‌ای برای متخلف می‌دهند و تا 48 ساعت آینده حکم متخلفین اجرا می‌شود.

حسن‌پور عنوان کرد: 3 اکیپ بازرسی در مرکز استان و در شهرستان‌ها یک اکیپ بازرسی فعال هستند که ساعت بازرسی در روزهای عادی از ساعت 16 تا 20 و در زوهای تعطیل از ساعت 8:30 تا 13 است.

وی در رابطه با روش‌های برقراری ارتباط مردم با تعزیرات حکومتی استان همدان، اظهار داشت: شماره تماس 135 و سامانه پیامکی 30009651 روش‌های برقراری ارتباط مردم، ارائه گزارشات و نقطه نظرات به تعزیرات حکومتی استان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه فروشگاه‌های پوشاک و آجیل از مکان‌های مد نظر و قابل توجه در بازرسی هستند، افزود: فروشگاه‌های عرضه مواد دامی، مکان‌های توزیع کننده‌ی مواد غذایی نظیر هتل‌ها و رستوران‌ها و مراکز گردشگری از دیگر مکان‌های مدنظر بازرسی هستند.

حسن‌پور بیان کرد: برنامه‌ای که از اول اسفند ماه شروع شده است بازرسی و نظارت بر جایگاه‌های سوخت، مراکز رفاهی و خدماتی از نظر بهداشت و قیمت است که با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری استان و شرکت پخش فرآوردهای نفتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان