اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. فروردين 1396 - 23:28   |   کد مطلب: 24631
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رزن خبر داد:
صادرات ۳۰۶ هزار تن سیمان از شهرستان رزن به کشورهای همسایه
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رزن گفت: طی سال گذشته ۳۰۶ هزار تن سیمان از شهرستان رزن به کشورهای همسایه صادر شده است.

به گزارش صبح الوند، ابوالفضل مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر از صادرات ۳۰۶ هزار تن سیمان طی سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته ۳۰۶ هزار تن سیمان به ارزش ۱۱ میلیون دلار به کشورهای عراق، سوریه و عمان صادر شده است.

وی ثبت سفارش خرید سهمیه آرد را ۹ هزار و ۳۳۷ تن عنوان کرد و اظهار داشت: ۱۹ میلیون لیترسوخت مورد نیاز واحدهای صنعتی و معدنی در سال گذشته تامین شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رزن از صدور ۱۴ مورد جواز تاسیس در شهرستان رزن خبر داد و افزود: این تعداد مجوز صادر شده با سرمایه مورد نیاز ۱۰۷ میلیارد تومان و اشتغال زایی برای ۲۸۷ نفر همراه خواهد بود که تعدادی از این طرح ها به بهره برداری رسیده و تعدادی در حال اجرا است.

وی افزود: در بخش صنعت ۳ مورد پروانه بهره برداری صادر شده که با مبلغ ۱۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و اشتغالزایی برای ۶۲ نفر را در پی داشته است.

مرادی از فعالیت ۴ هزار و ۲۰۰ بافنده در شهرستان رزن خبر داد و اظهار داشت: در خصوص بیمه بافندگان یک هزار و ۱۲۴ مورد بازرسی صورت گرفته که این بازرسی ها  منجر به قطع ۸۱ مورد بیمه به دلیل عدم فعالیت شده است.

وی با اشاره به تاسیس شرکت تعاونی فرش دستباف روستایی عنوان کرد: ۱۲۵ نفر طی سال گذشته دوره های آموزش فرش بافی را گذرانده اند.

ابوالفضل مرادی با بیان اینکه ۱۵ هزار واحد در سال گذشته مورد بازرسی قرار گرفت، اظهار داشت: طی بازرسی های صورت گرفته ۶۸۸ پرونده تشکیل و به تعزیرات معرفی شد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی «ساما» برای دریافت گزارشات مردمی از واحدهای صنفی نانوایی ها ادامه داد: ۷۴ مورد واحد صنفی در سال گذشته پلمب شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رزن افزود: تعداد تخلفات مکشوفه اعم از کم فروشی، گران فروشی و غیره نیز طی سال گذشته ۷۷۷ مورد بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان