اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. فروردين 1396 - 23:30   |   کد مطلب: 24658
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برخی دروغ گفته و بحث ۱۰۰ روزه را به پیش می‌کشند. آقای روحانی به ما گفت برنامه‌ای برای ۱۰۰ روز بدهیم.

به گزارش صبح الوند، به نقل از اقتصاد آنلاین، علی ربیعی امروز عصر در شورای اداری شهرستان بردسیر اظهار داشت: سیاست خارجی را اتخاذ کردیم که کشور با آرامش بیشتر کار کند.

 وی با بیان اینکه یک کشور در دنیا از ما ناراضی است و آن هم رژیم صهیونیستی است که در همه دنیا علیه نظام اسلامی تبلیغ می‌کند، گفت: ما حقوق ملت را در دنیا ایفا ‌و در این موضوع در راستای سیاست‌های رهبری حرکت کردیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افتخار ماست که در دولت در خدمت رهبری باشیم، افزود: ولایت فقیه را یادگار امام راحل می‌دانیم و به آن تعهد داریم و می‌دانیم که اقتدار نظام در وجود ولایت فقیه است.

ربیعی با اشاره به اینکه با ورود دولت تورم را کنترل کردیم و اعتقاد داشتیم که دشمن فقرا تورم است، خاطرنشان کرد: مبلغی را به جیب مردم می‌ریختند و از جیب دیگرشان مبلغ بیشتر بر می‌داشتند.

وی گفت: اگر اقتصاد کشور را به یک کیک تشبیه کنیم هر چه این کیک بزرگتر شود مردم از آن بیشتر بهره می‌برند اما در دولت گذشته این کیک روزبه‌روز آب رفته بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حدود 200 هزار زن باردار دارای سوءتغذیه در کشور شناسایی شده بود، بیان کرد: اعتقاد داریم که یارانه باید در مسیر خود پرداخت شود و به درمان مردم بپردازد.

ربیعی با اشاره به اینکه ما می‌خواستیم یارانه برخی‌ها را حذف کنیم، گفت: برای این کار از رئیس‌جمهور اجازه گرفتیم که سراغ حسابهای شخصی آنها برویم اما وی گفت وارد زندگی خصوصی مردم نشوید و مخالفت کرد.

وی با بیان اینکه بیمه‌های با قیمت ارزان‌تر را دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: روزی که آمدیم ارزش بیمه‌های روستایی خیلی کم بود که آنها را به 15 درصد افزایش دادیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه برخی‌ها می‌خواهند‌ اذهان مردم را تحت تأثیر قرار دهند و دروغ گفته و بحث 100 روزه را به پیش می‌کشند، افزود: آقای روحانی به ما گفت برنامه‌ای برای 100 روز بدهیم اما الان این موضوع را بیان می‌کنند که شما گفتید در 100 روز تمام مشکلات کشور را حل می‌کنید در صورتی که یک خانه هم بخواهیم بسازیم چند ماه طول می‌کشد.

ربیعی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان کرمان با بیان اینکه امروز استان کرمان به یک الگوی کشوری تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: استاندار کرمان الگوی استانداران دولت در کشور است و پیگیری‌های استاندار کرمان در 3 سال آینده بیکاری در بردسیر را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان