اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. فروردين 1396 - 23:42   |   کد مطلب: 24724
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مشکلات کشور با حاکمیت و مدیریت انقلابی و کارآمد حل می‌شود
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع استان همدان با تاکید بر داشتن بصیرت در انتخابات گفت: مشکلات کشور با حاکمیت و مدیریت انقلابی و کارآمد حل می‌شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سردار مظاهر مجیدی بعد از ظهر امروز در مراسم "یادبود شهدا و امتدادیه راهیان نور سال 95" اظهار داشت: با فرارسیدن ایام نوروز و برگزاری راهیان نور بسیاری از خاطرات نظیر عملیات‌های کربلای چهار، والفجر هشت و بیت‌المقدس در اذهان ما تداعی می‌شود.

مجیدی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، بیان کرد: با توجه به صف‌آرایی افراد برای ثبت‌نام در انتخابات امسال مسئولیت و رسالت سنگینی بر روی دوش ماست.

وی با بیان اینکه این مسئولیت نیازمند بصیرت و شناخت لازم است، افزود: اگر غفلت کنیم کسانی که به دنبال حاکمیت تفکرات اروپایی و آمریکایی در ایران بودند بار دیگر بر کشور مسلط می‌شوند.

مجیدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات هسته‌ای بسیار روشن، روان و دقیق است که می‌فرمایند"مبادا به سمتی حرکت کنیم که نگاه ما برای رفع مشکلات کشور به کسانی باشد که آن‌ها نیز امیدوارند که مشکلات ما را کشورهای خارجی حل کنند".

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه اخیراً زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که با روی کار آمدن ترامپ، آمریکا به دنبال جنگ است، گفت: برخی به دنبال ایجاد آشتی ملی هستند، که باید سئوال کرد آشتی ملی با چه کسانی؟ درحالی که ما با افراد فتنه‌گر سازش نمی‌کنیم.

وی گفت:اگر امروز با هوشیاری و دقت به پیام‌های مقام معظم رهبری گوش فرا ندهیم، در این صورت بداندیشانی که ما را به سمت‌وسوی آمریکا سوق می‌دادند دوباره روی کار می‌آیند.

مجیدی با اشاره به فتنه 88 و رقابت دو کاندیدا بیان کرد: برخی داستان را به خیابان‌ها کشیدند و امروز از آشتی ملی سخن می‌گویند و معتقدند که برای جلوگیری از جنگ با آمریکا باید متحد شویم.

وی اظهار داشت: آیا فقط امروز ما نیاز به آشتی ملی داریم، آن روز که پرچم‌ خیمه‌های اباعبدالله را آتش زدند نیازی به وحدت نبود؟ آن روز آقایی که این حرف را زد،  ساکت شد و چرا نگفت این‌هایی که در خیابان‌ها حمله کردند و خیمه‌ی اباعبدالله را آتش زنند از ما نیستند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان تصریح کرد: این مسیر و راهی که در دفاع مقدس ایجاد شد و ماحصل همه آنها این است که ما یک فرد انقلابی باشیم در مقابل توطئه‌ها خوب موضع‌گیری کنیم و بدانیم که کجا و چه مسیری را طی می‌کنیم.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری" که من یک انقلابی هستم "،گفت: ایشان از ما هم می‌خواهند که انقلابی عمل کنیم و به دنبال سازش نباشیم چرا که مشکلات ما را آن اندیشه‌ها و تفکرات انقلابی که در دفاع مقدس صف‌آرایی کردند و به پیروزی رسیدند حل می‌کنند.

مجیدی با بیان اینکه شهید حاج حسین همدانی به‌عنوان سید شهیدان مدافع حرم به شهادت الگوی همه ما هستند، عنوان کرد: هرکدام از 8 هزار شهید دفاع مقدس به‌نوعی در بسیج و لشکر انصار تربیت‌شدگان سردار همدانی بودند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان با اشاره به اینکه شهادت سردار همدانی ارتباط قلبی بین مقام معظم رهبری و استان همدان ایجاد کرد، گفت: نمونه‌ای از توجهات مقام معظم رهبری به استان همدان مطالعه چهار کتاب دفاع مقدس استان همدان بود که از سوی ایشان مورد تقریظ قرار گرفت.

وی در ارتباط با اینکه که مقام معظم رهبری چقدر زیبا از همدان یاد می‌کنند، بیان کرد: مقام معظم رهبری مردم استان همدان را با عنوان" لشکریان انصارالحسین" مورد خطاب قرار می‌دهند و کمتر استان‌هایی هستند که این‌چنین مورد توجه ایشان قرار می‌گیرند.

مجیدی با بیان اینکه نمره استان همدان در دفاع مقدس بسیار خوب بود، عنوان کرد: در ادامه‌ دفاع مقدس و با تشکیل ارتش‌های نیابتی، استان همدان همچنان در صحنه دفاع کارنامه‌ای موفق دارد.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان با اشاره به دفاع مقدس و عملیات کربلای چهار، اظهار داشت: وقتی وارد مباحث دفاع مقدس و کربلای چهار می‌شویم شاهد این هستیم که شهید حاج ستار ابراهیمی در این عملیات  حماسه‌آفرین بود کسی که بدون آموزش‌های لازم با حضور در جنگ و آمیخته شدن با دفاع مقدس فرمانده‌ای موفق شد که امروز اینها باید برای ما الگو باشند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان