اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. فروردين 1396 - 23:43   |   کد مطلب: 24725
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:
هیئت دو و میدانی هیئت برتر استان همدان در سال ۹۵ شد
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از انتخاب هیئت دو و میدانی به عنوان هیئت برتر استان در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش صبح الوند، علی ضمیری کامل در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که طبق سنوات گذشته اداره کل ورزش و جوانان با شروع سال جدید عملکرد هیئت‌های ورزشی را در سال گذشته بررسی و مبادرت به معرفی هیئت‌های برتر کرد اظهار داشت: برای نخستین بار امسال هیئت‌های برتر در دو بخش ورزش همگانی و ورزش قهرمانی تفکیک و رتبه بندی شدند.

وی افزود: با توجه به عملکرد هیئت‌ها و نظر کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان در بخش ورزش قهرمانی هیئت دو و میدانی به عنوان هیئت برتر استان در سال 95 انتخاب شد.

ضمیری کامل افزود: در بخش ورزش همگانی نیزهیئت ورزش‌های همگانی رتبه نخست این بخش را به خود اختصاص داد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این که هیئت بدنسازی و پرورش اندام و هیئت روستایی و عشایری به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم هیئت‌های برتر بخش ورزش همگانی را به خود اختصاص دادند گفت: در بخش ورزش قهرمانی نیز هیئت‌های جودو، قایقرانی، پینگ پنگ، والیبال و شطرنج پس از هیئت دو و میدانی رتبه‌های دوم تا ششم را کسب کردند و دو هیئت سوارکاری و کبدی نیز به صورت مشترک در رتبه هفتم ایستادند.

علی ضمیری کامل در رابطه با نحوه انتخاب هیئت‌های برتر عنوان کرد: عملکرد همه هیئت‌های ورزشی استان به صورت ماهیانه رصد می شود و بر اساس عملکرد هیئت‌ها در کسب عناوین کشوری، اعزام به مسابقات، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان و داوران، تعداد ملی پوشان و توسعه ورزش همگانی از کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان امتیاز می‌گیرند که با جمع این امتیازها در پایان سال هیئت‌های برتر رتبه بندی می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان