اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. فروردين 1396 - 23:33   |   کد مطلب: 24745
فرماندار فامنین گفت: 73 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا و ریاست جمهوری در سال 96 در این شهرستان تعیین شده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، سید مجید شماعی روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان فامنین اظهار کرد: بر این اساس 71 شعبه اخذ رای ثابت و 2 شعبه به صورت سیار تعیین شده است.

وی اضافه کرد: همچنین از مجموع کل شعب اخذ رای 38 شعبه برای بخش مرکزی در نظر گرفته شده که 13 شعبه آن در سطح شهر و 34 شعبه در روستاها به صورت ثابت و یک شعبه اخذ رای نیز به صورت سیار است.

شماعی بیان کرد: برای بخش پیشخور نیز تعداد 34 شعبه اخذ رای به صورت ثابت و 1 شعبه اخذ رای به صورت سیار در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به فراهم شدن شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در شهرستان فامنین ، افزود: هیات اجرائی شهرستان افرادی با تجربه ، معتقد و متدین هستند و تاکنون اقدام های بسیار مطلوبی در این راستا داشته اند.

شماعی با تاکید بر اینکه تعامل ، همدلی و همراهی خوبی با هیات نظارت داریم و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد، گفت: هدف تمامی دست‌اندرکاران انتخابات برگزاری انتخابات سالم و پرشور است.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان