اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. خرداد 1396 - 23:45   |   کد مطلب: 25262
مدير مخابرات منطقه همدان گفت:‌ ضريب نفوذ تلفن همراه اول در كشور 84.2 درصد بوده كه اين ميزان در استان همدان 83 درصد است.
مدير مخابرات منطقه همدان

به گزارش صبح الوند، قاسم نظری‌پویا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به علت کابل برگردان در همدان، در انتهای 10 متری رضوان از فردا به مدت 72 ساعت ارتباط مشترکین این منطقه با اختلال، قطعی و تعویض شماره مواجه خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه در مخابرات منطقه همدان اقدامات خوبی صورت گرفته و این موفقیت مرهون تلاش و زحمات شبانه‌روزی همکاران است، گفت:‌ شرکت مخابرات ایران و همراه اول در راستای ارائه سرویس با کیفیت و ارزان به مشتریان و توجه ویژه به رضایت مشتری قدم برمی‌دارد.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه همدان ضریب نفوذ تلفن همراه اول در کشور را 84.2 درصد عنوان کرد و اظهار داشت:‌ این میزان در استان همدان 83 درصد است.

 

وی با اشاره به اینکه همراه اول بزرگترین اپراتور همراه در کشور است، خاطرنشان کرد:‌ مشترکین زیادی از اپراتورهای دیگر به سمت اپراتور بزرگ همراه اول به دلیلی کیفیت مطلوب ارتباطات و مقرون به صرفه بودن هزینه‌های آن ترابرد کرده‌اند.

 

نظری‌پویا با اشاره به برند تانوما (تار نوری مخابرات ایران) در شرکت مخابرات ایران،  افزود:‌ فاز اول اتصال فیبر نوری به منازل (FTTH/B) در استان همدان در دست اقدام است که واگذاری آن در آینده نزدیک به منازل شروع خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: اینترنت پرسرعت برای دانلود فیلم و نرم‌افزار، مشاهده برنامه‌های زنده تلویزیونی با کیفیت HD و ۴K، تلفن تصویری، بانکداری الکترونیک، بازی و خرید آنلاین، آموزش و پزشکی از راه دور و... از جمله سرویس‌های قابل ارائه به صورت همزمان بر بستر فیبر نوری است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان