در خصوص قیام متصل به رکوع باید مراقب بود که قبل از رکوع (یعنی بعد از قرائت در رکعت اول یا پس از قنوت و یا پس از تسبیحات اربعه) مکث کوتاهی مثلاً به اندازه ی گفتن یک "الله اکبر"، انجام شود و سپس باید به رکوع رفت.
با این که تیزی آفتاب چشم هایم را اذیت می کرد ولی چندعکس با پس زمینه کعبه و طواف و مقام حضرت ابراهیم (ع) گرفتم اما هر بار گوشی را از من می گرفت و عکس را می دید و اظهار نظری می کرد...
متنی که می خوانید نامه گلایه آمیز سردار تخریبچی معبر دل ها جانباز شهید امیر اسدی می باشد که در 6 مرداد 1378 و پس از اتفاقات تلخ تیرماه آن سال در روزنامهکیهان به چاپ رسید و دوباره با بعضی از اتفاقات گوشه و کنار کشور باید این نامه را تکرار نمود.