اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. فروردين 1395 - 15:07   |   کد مطلب: 17538
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان تاکید کرد:
هفته تکریم از معلمان به نحوی متفاوت و درخور برگزار شود
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان، ضمن تاکید بر مقام والای معلم خواستار برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته معلم شد.

به گزارش صبح الوند، مجاهد بنی عامریان در شورای آموزش وپرورش شهرستان همدان گفت:  در بحث انتخاب معلم نمونه باید به نظرات اولیاء و دانش آموزان دقت ویژه کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان، بیان کرد : درامتیازدهی به انتخاب معلم نمونه 144 امتیاز به حوزه دانش  و 100 امتیاز به شورای مدرسه تعلق گرفته است.
وی پیشنهاد کرد: با توجه به رشته و تخصص معلم نمونه اهداء هدیه از طرف سازمان مربوط به آن رشته انجام گیرد.
در ادامه معاون اداره پشتیبانی آموزش وپرورش ناحیه یک همدان بیان کرد: در بحث تقسیطی کردن پرداخت قبوض آب، برق و گاز مدارس با مسولین این ادارات به نتیجه رسیده ایم.
احمد اکبری گفت: در صورت آموزش رابطین احتمال صرفه جویی در مصرف برق و گاز تا 50 درصد هم خواهد بود.
در ادامه این مراسم معاون اداره پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه دو همدان گفت: با همکاری مراکز مربوط در پرداخت قبوض برق، آب و گاز به صورت قسطی به توافق رسیده ایم.
علی اسدبیگی خاطر نشان کرد: تا 31 شهریور ماه مدیران مدارس را مکلف به پرداخت قبوض سال تحصیلی 95-94 کرده ایم.
در ادامه دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم ناحیه دو آموزش و پرورش شهرستان همدان گفت: امسال زمان پروسه انتخاب معلم نمونه از 5 ماه به 18 روز کاهش یافته است.
امیر یوسفی گفت: امسال انتخاب معلم نمونه کشوری در برنامه نیست.
دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم ناحیه دو آموزش و پرورش شهرستان همدان، اظهار کرد: برنامه ریزی ها در سه بخش انجام شده است که عبارتند از: همایش تقدیر از همکاران برتر ناحیه و استانی در 15اردیبهشت در تالار معلم، جدول روز شمار از نهم تا شانزدهم اردیبهشت در مناطق آموزش و پرورش ناحیه یک و دو و قهاوند و اجرا و پیگیری برنامه ها در کمیته های هشت گانه.
وی ازجمله برنامه های این هفته را غباروبی مزار شهداء، همایش تجلیل از نفرات برتر فرهنگی، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی،  بزرگداشت مقام شهید مطهری، عیادت از بیماران صعب العلاج فرهنگی و ... بیان کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان