اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. مرداد 1396 - 23:20   |   کد مطلب: 26069
همزمان با ولادت امام رضا(ع) انجام می‌شود؛
استقبال از پرچم و خدام حرم امام رضا(ع) در همدان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از برگزاری جشن ویژه ولادت امام رضا(ع) در روز جمعه خبر داد و گفت: همزمان با مراسم جشن از پرچم حرم مطهر ایشان استقبال خواهد شد.
استقبال از پرچم و خدام حرم امام رضا(ع) در همدان

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، خاطرنشان کرد: مراسم جشن زیر سایه خورشید با حضور خادمان آستان قدس رضوی در روز جمعه همزمان با میلاد امام رضا(ع) در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 5 هزار نفر در این مراسم جشن شرکت کرده بودند، افزود: همزمان با این جشن از پرچم امام رضا(ع) و خادمان حرم مطهر ایشان استقبال می‌شود.

حیدری تأکید کرد: به منظور تحت‌الشعاع قرار نگرفتن این مراسم، برنامه دیگری در این ساعت برگزار نخواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از برگزاری بیش از هزار عنوان برنامه در دهه کرامت خبر داد و خاطرنشان کرد: بخشی از این برنامه‌ها در مساجد و هیئات و بخشی در فضای باز برگزار شده و در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت فرمایشات امام رضا(ع) محوریت اصلی این برنامه‌ها را تشکیل می‌دهد، یادآور شد: 250 روحانی در مساجد و 200 روحانی در سطح ادارات به برگزاری نمازجماعت در این ایام و سخنرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان