اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. خرداد 1399 - 13:36   |   کد مطلب: 33261
حیدر نژادیان با اشاره به اینکه بانک کشاورزی مهمترین منبع تامین کننده گردش در صادرات است گفت: صادرات در استان همدان در شهرهای مختلف متفاوت است که بانک کشاورزی به عنوان مهمترین منبع تامین کننده گردش در صادرات محسوب می شود .
بانک کشاورزی مهمترین منبع تامین کننده گردش در صادرات است

به گزارش صبح الوند، مدیر عامل بانک کشاورزی پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز 87 امین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی است بانکی که بعد از ملی و سپه سومین بانک کشور است.

وی ادامه داد: بانک کشاورزی اولین بانک تخصصی ‌کشور است و در استان همدان در سال ۹۷ و ۹۸ رشد قابل توجهی داشته است.

نژادیان با اشاره به اینکه بانک کشاورزی ریشه در تاریخ کشاورزی کشور دارد افزود: تسهیلات بانک در توسعه بخش کشاورزی و اشتغال و افزایش سطح دسترسی مردم روستا به امکانات نقش بی بدیل و قابل انکاری دارد.

مدیر عامل بانک کشاورزی عنوان کرد: هر کجا به آب و آبادانی و سرسبزی برمی خوریم می توانیم این ادعا را داشته باشیم که رد پایی از بانک کشاورزی وجود دارد.

وی افزود:پرداختی های بانک کشاورزی در سال گذشته نقش مهمی را در اشتغال داشته اند بطور مثال در پرداخت وام ازدواج ۲۷۷۵ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۸۵۷ میلیارد ریال با درصد جذب ۱۱۷ درصد و رشد معادل چهل و چهار درصد نسبت به پرداختیهای این بخش در سال ۹۷ داشته ایم.

نژادیان بیان کرد: در بخش تسهیلات گلخانه ها با احتساب توسعه روستایی ۱۳ فقره تسهیلات مجموعا به مبلغ ۱۱۲میلیارد ریال درسال۹۸پرداخت گردید و ۷ طرح دیگربه مبلغ ۱۰۹میلیارد اجرا شد.

مدیر عامل بانک کشاورزی از اعطای 1017 فقره مجموعا به میزان ۷۳۶میلیارد ریال در بخش مکانیزاسیون کشاورزی خبر داد و افزود:
در بخش اشتغال پایدار روستایی نیز ۳۱۸ طرح مورد بررسی و پرداخت تسهیلات قرار گرفت که مجموع تسهیلات پرداخت شده در این بخش بالغ بر ۱۶۴۴میلیارد ریال بوده و درصد جذب این تسهیلات در سال گذشته ۱۰۰درصد بوده است.

وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی مهمترین منبع تامین کننده گردش در صادرات است گفت: صادرات در استان همدان در شهرهای مختلف متفاوت است که بانک کشاورزی به عنوان مهمترین منبع تامین کننده گردش در صادرات محسوب می شود .

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان