اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. مهر 1400 - 11:07   |   کد مطلب: 35411
محمود مسگریان با اشاره به ادغام کمیسیون ها در شورای شهر همدان اظهار کرد: عضویت دو نفر از اعضای شورا را از خود افراد مطالبه کنید و مهمتر اینکه به خبرنگار و رسانه ربطی ندارد که اعضا جزو کدام کمیسیون ها هستند؟ این یک مساله داخلی است که به خود شورا ربط دارد!

به گزارش صبح الوند، در خبری که در سایت شورای اسلامی شهر همدان مبنی بر تعیین مدیریت کمیسیون های شورا درج شده است، مسگریان رئیس شورای شهر مطرح می کند: اکبر کاوسی امید؛ رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی، حجت الاسلام والمسلمین ناصر صفری افلاکی؛ رییس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی، ورزشی و گردشگری. مهدی حیدری؛ رئیس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، سعید حاجی‌بابایی؛ رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری. علی اکبر نظری؛ رئیس کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت و مرتضی کرباسیان؛ رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و امور اداری معرفی شدند.

وی یادآور شد: همچنین سعید شهابی نیا به عنوان رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورا معرفی شد.

بنابر آنچه حمید بادامی نجات نایب رئیس شورای شهر، رئیس کمیسیون برنامه وبودجه و همینطور مدیر امور آموزشی و پژوهشی در شورای عالی استان ها و رئیس مرکز مطالعات شورا در دوره پنجم در صفحه شخصی خود عنوان کرده است، اینگونه آمده است که برخی از اعضای شورای کنونی در محافل خصوصی خویش کمیسیون های تخصصی شورا را بین خود تقسیم کرده بودند و این عضو شورا این امر و نحوه گزینش را دور از شایسته سالاری می خواند.

موضوع دیگر که وی بدان اشاره می کند تحمیل کمیسیون حقوقی شورا جهت پذیرفتن مسئولیت آن از سوی اکثر اعضای دیگر است که این عضو از پذیرش آن سر باز می زند و دلیل را نداشتن تجربه کافی در این حوزه عنوان می کند و  به سوابق خود در حوزه های دیگر که می تواند مشغول به انجام وظایف مشخص شده بپردازد اشاره می کند.

در بررسی اجمالی از اعضای شورای شهر که عده ای مخالف ادغام و برخی موافق این امر بودند در نهایت دو عضو شورا حمید بادامی نجات و علی رحیمی فر بعنوان عضو شورا معرفی شده اند که چیزی خارج از ذهن نیست، چرا که کمیسیون ها به ۶ عدد کاهش پیدا کرده و همگی نمی توانند رئیس کمیسیون باشند، اعتراض حمید بادامی نجات عضو شورای شهر همدان در این خصوص در رسانه ها منتشر شده است.

علی رحیمی فر عضو شورای شهر همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: تعداد کمیسیون ها کاهش یافته و دو نفر بنده و حمید بادامی نجات عضو شورا هستیم.

اما گفتگوی مسگریان رئیس شورای شهر همدان در گفتگو با خبرنگار ما خالی از لطف نیست! آقای مسگریان که بارها جهت دعوت به رسانه پاسخ منفی داده اند و گویا از رسانه گریزان هستند، در این گفتگو اظهار داشت: چنین چیزی نیست و همه اعضا جزو کمیسیون ها هستند.

وی در پاسخ به اینکه حمید بادامی نجات و علی رحیمی مسئول کمیسیونی نیستند گفت: کمیسیون ها محدود است و توانستند بعنوان عضو حضور یابند.

مسگریان با اشاره به ادغام کمیسیون ها گفت: عضویت دو نفر از اعضای شورا را از خود افراد مطالبه کنید و از مهمتر اینکه به خبرنگار و رسانه ربطی ندارد که اعضا جزو کدام کمیسیون ها هستند و یک مساله داخلی است که به خود شورا ربط دارد!

گفتنی است: رهبر معظم انقلاب بارها مطالبه گری به عنوان یکی از وظایف و رسالت های مهم رسانه‌ها اشاره کرده اند و این مقوله با تاکید دوباره رهبر معظم انقلاب در جلسات مختلف حجت را بر همگان روشن ساخته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان