اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. مرداد 1395 - 13:20   |   کد مطلب: 19275
جلسه کمیسیون خدمات شهری شهر همدان با حضور اعضای شورا و معتمدین محلات نقاط مختلف شهر برگزار گردید

به گزارش صبح الوند،رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان  صبح امروز در کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک شورا که با حضور معتمدین محلات برگزار شد اظهار کرد:علیرغم کمبود منابع مالی با کمک معتمدین محلات درنقاط مختلف شهر اقدامات مطلوبی در جهت خدمت‌رسانی و رفاه شهروندان صورت گرفته است.

 

کامران گردان با بیان اینکه با کار گروهی در دور چهارم در حوزه  خدمات شهری هم اقدامات چشم گیری صورت گرفته است، گفت: همت وخردجمعی دردوره چهارم شورا توانست اقدامات مطلوبی شکل دهد که ازجمله آن بازگشایی گره ترافیکی 60 نقطه حادثه خیزسطح شهرهمدان بود.

 

این عضو شورای شهر با اشاره به مشکلات منطقه دره مرادبیگعنوان کرد: با توجه به شرایط خاص منطقه دره مرادبیگ کمیسیون خدمات شهری شورا به همراه کمیسیون عمرانی باید ضرورت ایجاد طرح ویژه تفصیلی برای این منطقه را مورد بررسی قرار دهد.

 

گردان ضمن تأکید بر تعیین تکلیف وضعیت فعالیت تاکسی های دره مرادبیگ نیز خاطرنشان کرد: جهت تردد آسان اتوبوس های واحد شهری املاک مسیر این اتوبوسها در ابتدای دره مرادبیگ نیز تملک و بازگشایی شود، همچنین فعالیت تاکسی‌های این منطقه باید با افزایش تاکسی‌ها از افراد غیربومی نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهرهمدان همچنین با تاکید بر تسریع در روند اجرای آسفالت چهار راه مزدقینه اظهار کرد: ضروری است از این منطقه هم بازدیدی انجام شود و در صورت نیاز برای منطقه سایبان ایستگاه اتوبوس و سطل های زباله نصب شود.

 

گردان در ادامه با اشاره به پیاده راه سازی خیابان بوعلی و مدت زمان باقیمانده در اجرای طرح تا فصل سرما بیان کرد: شهرداری منطقه یک که اجرای طرح پیاده راه را در خیابان بوعلی برعهده دارد بر پایان پروژه پیش از شروع فصل زمستان تأکید دارد اما شورای شهر مصرّ است این زمان توأم با کیفیت مطلوب در اجرا کوتاه‌تر شود، به همین منظور کار اجرای پروژه از این مرحله همزمان با حضور پیمانکار دوم پیگیری می شود و در کنار پیمانکار اول که به صورت امانی در لاین نخست در حال اجرای پروژه است، کار لاین دوم را آغاز خواهد کرد.

 

 

* طرح تفصیلی ویژه برای منطقه دره مراد بیگ تدوین شود

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان هم در این جلسه با تأکید بر لزوم تدوین طرح ویژه تفصیلی برای منطقه دره مرادبیگ بیان کرد: با توجه به اینکه توپولوژی مسکن در این منطقه حالت ویژه‌ای دارد و معابر آن به صورت ارگانیک ایجاد شده‌اند متاسفانه در سالهای گذشته از آن غفلت شده و توجه لازم صورت نگرفته است.

 

حمید رضا طبی مسرور تبیین کرد: بر این اساس انتظار می رود به لحاظ موقعیت خاص دره مرادبیگ برای آن طرح تفصیلی ویژه ای تدوین شود چرا که این منطقه پتانسیل و ظرفیت خوبی در جذب گردشگر و تورسیم دارد و نیازمند نگاهی ویزه در بررسی‌های مدیریت شهری است.

 

شایان ذکر است در ادامه این جلسه معتمدین محلات شهر همدان هر یک به بیان مشکلات محیطی، ترافیکی و حمل و نقل در منطقه خود پرداختند. 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان