اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. تير 1397 - 21:35   |   کد مطلب: 29606
همزمان با هفته حجاب و عفاف بانوان محجبه همدانی در اجتماع عظیم مردمی حافظان حریم خانواده شرکت کردند.

به گزارش صبح الوند، به مناسبت هفته حجاب و عفاف , عصر امروز بانوان محجبه همدان از همه جای شهر برای شرکت در اجتماع عظیم مردمی حافظان حریم خانواده در پیاده راه بوعلی این شهر گرد هم امده بودند.

 

بانوان همدانی در این تجمع با دادن شعارهایی همچون "من چادرم را دوست دارم"و "حجاب تاج بندگی من است" به همگان نشان دادند که به حجاب خود افتخار میکنند و حجاب را باعث صیانت از حریم خانواده میدانند.

 

*حجابم را دوست دارم

در میان این جمع دختر نوجوانی که با پوشش زیبای چادر در جمع حاضر بود به بیان دلایل حضور خود در این اجتماع پرداخت و گفت: من امروز امده ام تا بگویم حجاب بهترین سنگر برای حفاظت از من در جامعه است و من حجابم را دوست دارم.

 

وی با بیان اینکه حجاب هیچ موقع مانع از انجام فعالیت های اجتماعی ام نشده است گفت: دشمنان انقلاب درصدد هستند که حجاب و زنان محجبه ایران را به انزوا بکشند اما هیچ وقت به هدف خود نخواهند رسید.

 

*نقش کلیدی مادران در تربیت دختران عفیف

مادری هم که به همراه دختر محجبه اش در جمع تجمع کنندگان حاضر بود با بیان اینکه مادرها به دلیل نقش تربیتی که در خانواده دارند نقش مهمی در صیانت از حریم خانواده دارند افزود: به عنوان یک مادر وظیفه خود میدانم که دخترم را طوری تربیت کنم که ارزش های دینی را حفظ کند.

 

وی اظهار کرد: امروز هجمه های فرهنگی دشمنان بسیار زیاد شده و با هر ترفندی در تلاشند تا حجاب را از زنان ایرانی بگیرند و ما مادران این مرز و بوم با تربیت دخترانی با حجب و حیا نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد.

 

*ما بی شماریم

دختر محجبه دیگری که در میان جمع حاضر بود با بیان اینکه باید همیشه به حجابمان پایبند باشیم گفت: شهدا بخاطر حفظ حجاب خونشان را داده اند و من هم تا اخرین قطره خونم هدف شهدا را دنبال میکنم.

 

وی  اظهار کرد: من در ابن جمع حاضر شده ام تا به همگان بگویم که ما بی شماریم

در پایان این مراسم شرکت کنندگان با قرائت بیانیه ای بر پایداری خود بر حجاب و عفاف و صیانت از حریم خانواده تاکید کردند.

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان