اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. آذر 1397 - 12:50   |   کد مطلب: 30335
مسوول اتحادیه میوه و تره بار استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه قیمت میوه نسبت به گذشته روند افزایشی نداشته است، افزود: این امر نشان از ثبات بازار است.

به گزارش صبح الوند، شمس درگفت و گو با خبرنگار صبح الوند، با اشاره به اینکه از مردم درخواست می کنیم خرید خودرا به روزهای آخر موکول نکنند و خرید خود را مدیریت کنند ، افزود: میوه های شب یلدا در بازار به فور وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه مردم با مراجعه به بازارهای بزرگ خریدهای شب عید خود را تهییه کنند، ادامه داد: بازارهای بزرگ هم دارای جنس کیفیت و دارای رقابت است.

 

*مردم با اطلاع از قیمت ها در شب یلدا خرید کنند

شمس با بیان اینکه اگر کسی در بازارهای بزرگ گران فروشی کند از چرخه رقابت حذف خواهد شد، تصریح کرد: از مردم درخواست داریم با اطلاع از قیمت ها خریدکنند چراکه عده ای ممکن است با وجود نظارت ها گران فروشی کنند.

 

مسوول اتحادیه میوه و تره بار استان همدان با اشاره به بی کیفیتی برخی از میوه ها مانند انار در بازار، خاطرنشان کرد: انار بی کیفیت در بازار فراوان است و از مردم درخواست می کنیم هنگام خرید به کیفیت میوه ها توجه کرده که مجبور به پس دادن میوه نشوند.

 

وی با اشاره به اینکه اتحادیه در این ایام ازساعت 7 صبح تا 14 بعدازظهر فعال خواهد بود، گفت: مردم در صورت مشكل مي توانند با شماره 32517325تماس گرفته و شکایات خود را عنوان کنند.

 

شمس با اشاره به اینکه بازرسان نیز در بازار مستقر هستند، ادامه داد: به هیچ وجه اجازه تخلف به برخی از افراد زیاده خواه را نخواهیم داد.

 

وی تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده بداخلاقی از سوی فروشنده و گران فروشی می توانند به بازرسان مستقر در سرگذر مراجعه کرده و شکایات خود را با آنها در میان بگذراند.

 

مسوول اتحادیه میوه و تره بار استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه قیمت میوه نسبت به گذشته روند افزایشی نداشته است، افزود: این امر نشان از ثبات بازار است.

 

*قیمت میوه در شب یلدا افزایش نخواهد داشت

وی با بیان اینکه خوشبختانه افزایش قیمت میوه در شب یلدا نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: قیمت انار درجه یک بین5 هزار تا10 هزار تومان، خرمالو 9 هزار تا10 هزار،تومان قیمت هندوانه تازه میناب نیز سه هزارو پانصد تا چهار هزار تومان است.

 

مسوول اتحادیه میوه و تره بار استان همدان همچین قیمت پرتقال سه تا چهار هزار، لیموشیرین دوهزارو پانصد تا سه هزارو پانصد عنوان کرد و گفت: خوشبختانه مشکل کمبود میوه در بازار نداریم.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان