اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. فروردين 1398 - 18:39   |   کد مطلب: 30872
اعزام تیم های جهادی بسیج دانشجویی همدان به مناطق سیل زده پل دختر
میرویم تا همچون رزمنده های دفاع مقدس کاری جهادی انجام دهیم
دانشجویان بسیجی همدان جهت کمک به منطقه سیل زده پل دختر عازم این منطقه شدند.

به گزارش صبح الوند، صبح امروز جمعی از دانشجویان استان همدان جهت کمک به مناطق سیل زده عازم شهر پلدختر از استان لرستان شدند.

 

این جوانان بسیجی که در هر زمانی که کشور نیاز به کمک داشته الان هم به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند و به مناطق سیل زده رفتند.

 

در همین راستا طیب فریادرس،مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه یک گروه 90 نفر  از دانشجویان بسیجی استان همدان  در حال اعزام به منطقه پل دختر استان لرستان  هستند افزود:  قبل از این هم یک تعدادی دیگر از دانشجویان جهادی دانشجویی اعزام شدند و به تناوب نیازی که در منطقه باشد افراد داوطلبی دیگر از بسیج دانشجویی داوطلب اعزام خواهند شد .

 

 

وی تاکید کرد: بحث کمک به زلزله زده ها واقعا به دوش همه کسانی است که درد این مردم و مشکل مردم را حس کردندو بچه های بسیج به ویژه بسیج دانشجویی هم در این زمینه پیش قدم بودند.

 

 

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه  ما سالانه چد هزار نفر اردوی جهادی در استان اعزام میکنیم  افزود: یکی از اقداماتی که در این زمینه وجو د دار کمک به همچنین مسایلی مثل سیل و زلزله است و امیدواریم که این کمک دانشجویان بسیجی  بتواند بخشی از دردهای مردم لرستان را برطرف کند.

 

 

 در ادامه یکی از دانشجویان بسیجی که دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد بود در گفتگو با خبرنگار ما به بیان دلیل شرکتش در این حرکت جهادی پرداخت و گفت: وظیفه خودمان دانستیم که با توجه به مشقتی که مردم مناطق سیل زده داشتند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که میگوید همه بشتابند  به سوی مناطق سیل زده عازم مناطق  سیل زده پلدختر بشویم.

 

این دانشجوی بسیجی در پایان  اظهار کرد:  امیدواریم بتوانیم تا انجا که در  توانمان است یک باری از دوش انها برداریم و هدف ما رضای خدا است و همانطور که رزمنده ها در دوران دفاع مقدس کا رمی کردند این هم جهاد حساب میشود و فقط مدلش عوض شده است .

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان