اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. تير 1394 - 5:22   |   کد مطلب: 12575
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان از اجرای جشن رمضان ویژه عید فطر به مدت چهار روز به کارگردانی «اشکان درویشی»، در سینما آزادی تویسرکان خبر داد.
اجرای جشن بزرگ رمضان ویژه عید فطر در سینما آزادی تویسرکان

به گزارش صبح الوند، مهدی حاجی زین‌العابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از برگزاری جشن رمضان در ایام تعطیل پیش‌ رو خبر داد و اظهار داشت: برنامه جشن رمضان ویژه عید فطر به کارگردانی اشکان درویشی در تویسرکان به روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه برنامه شاد جشن رمضان به مدت چهار روز در سینما آزادی اجرا می‌شود، افزود: جشن رمضان اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع فرهنگی از جمله میان‌پرده، تقلید صدا و موسیقی نشاط و شادی را به مردم هدیه می‌دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تویسرکان به برپایی جشن روز عید فطر در کانون‌های فرهنگی مساجد اشاره کرد و گفت: جز‌‌ءخوانی، جمع‌خوانی و محافل انس با قرآن کریم در کانون‌های فرهنگی مساجد ویژه ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی نمایشگاه کتاب علوم قرآنی، توزیع 200 جلد قرآن کریم در بین مساجد و برگزاری محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌ها خواند و افزود: نمایشگاه علوم قرآنی تا سوم مرداد سال جاری با تخفیف 50 درصدی با 9 هزار و 800 جلد کتاب در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی دایر است.

زین‌العابدینی به برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: نمایشگاه حجاب و عفاف با 45 تصویر به مدت یک هفته با همکاری نیروی انتظامی در مجتمع فردوسی تویسرکان دایر خواهد بود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان