اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. تير 1394 - 10:23   |   کد مطلب: 12596
رئیس قرارگاه عمار گفت: ایالات متحده آمریکا تا زمانی که دهکده جهانی دارد و خود را کدخدای دنیا می داند این استکبار محال است که با جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مستقل داعیه دار بیداری اسلامی کنار بیاید.
تا زمانی که آمریکا مدعی کدخدایی بر دنیا باشد مبارزه ما ادامه دارد / این مذاکرات فقط یک نوشته ای بر روی کاغذ است

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح توس، اظهار داشت: تعبیر امام (ره) این بود که آمریکا شیطان بزرگ است و تا هنگامی که آمریکا آن حالت استکباری و شیطنت خود را حفظ کند، ما باید همچنان در مقابل شیطان بایستیم، همانطور که تا کنون ایستاده ایم.
وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با ۱+۵ خاطر نشان کرد: مذاکرات هیچ ربطی به رابطه ایران و آمریکا ندارد بلکه یک مسئله جهانی به سردمداری آمریکا بود که در دنیا ما را متهم به ساخت بمب اتم و تهدید امنیت جهانی می کردند.
وی در ادامه تصریح کرد: در طول زمان مذاکرات هسته ای، آمریکا و اروپایی ها خلع سلاح شدند، آمریکا یک ادعایی داشت که ایران در حال ساخت بمب اتم است و نتوانست این را ثابت کند.
طائب با بیان اینکه آمریکایی ها در این خدعه جهانی خلع سلاح شده اند، اذعان نمود: راه اینکه خدعه آمریکایی ها برکنار شود همین مذاکرات بود و آمریکا کماکان در ادبیات خود ضدیت با ایران را حفظ کرده است.
وی ذات آمریکا را استکباری دانست و تاکید کرد: حتی همین مذاکرات که وجود دارد و به یک جمع بندی رسیده است در آینده شاهد سنگ اندازی های بی امان آمریکا در این مسائل خواهیم بود، بنابراین ذات استکباری آمریکا در مذاکرات از بین نرفته است که بخواهد چیزی حل شود.
رئیس قرارگاه عمار با اشاره به فروپاشی شوروی سابق ، گفت: مردم باید بدانند که هم اکنون ما با کشورهای روسیه ، ترکمنستان و تاجیکستان روبرو هستیم که قبلاً یک هیئت حاکمه ای بر همه اینها به نام شوروی وجود داشت و آن زمان شعار ما مرگ بر آمریکا و مرگ بر شوروی بود ولی وقتی شوروی فرو پاشید و کشورهای مستقلی بوجود آمد روابط ما با این کشورها عادی شد.
وی با بیان اینکه تا زمانی که آمریکا مدعی کدخدایی بر دنیا باشد مبارزه کماکان ادامه دارد، اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا تا زمانی که دهکده جهانی دارد و خود را کدخدای دنیا می داند این استکبار محال است که با جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مستقل دایه دار بیداری اسلامی کنار بیاید.
مهدی طائب در خاتمه با اشاره به جمع بندی نهایی مذاکرات هسته ای خاطر نشان کرد: این مذاکرات فقط یک نوشته ای بر کاغذ است و در زمانی که اجرا شود قابل قضاوت خواهد بود و اجرای آن هم چند ماه طول می کشد. ولی از نظر اینکه ۱+۵ حق هسته ای ایران را به رسمیت شناخته است کافی است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان