اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. تير 1394 - 12:10   |   کد مطلب: 12663
مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی خبر داد:
حضور 65 واحد تولیدی با برندهای معتبر در نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی همدان
مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، سیستم های صوتی و تصویری و ششمین نمایشگاه وسایل آشپزخانه گفت: در نمایشگاه لوازم خانگی امسال 80 درصد تولیدکنندگان داخلی هستند و در کنار آن برندهای معتبر خارجی هم حضوری فعال دارند.
حضور 65 واحد تولیدی با برند معتبر در نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی همدان

نیک روش مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، سیستم های صوتی و تصویری و ششمین نمایشگاه وسایل آشپزخانه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح الوند، اظهار داشت: در این نمایشگاه تخصصی بیش از 65 واحد لوازم خانگی با برندهای داخلی و خارجی در این نمایشگاه پنج روزه حضور دارند.

وی گفت: حدود 80 درصد از برندهای شرکت کننده در این نمایشگاه های ایرانی هستند و کالاهای تولید داخل را به همشهریان عزیز ارائه می کنند.

مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، سیستم های صوتی و تصویری و ششمین نمایشگاه وسایل آشپزخانه اظهار کرد: برندها و تولید كنندگان ایرانی حاضر در نمایشگاه با رعایت استانداردهای لازم و بالا بردن كیفیت محصولات خود، كالاهای مورد نیاز مردم را با تنوع در طرح و رنگ های مختلف در نمایشگاه عرضه می کنند.

وی افزود: همه محصولات ارایه شده در این نمایشگاه با تنوع بسیار خوب، كیفیت بالا و به روز است.

نیک روش گفت: شعار ما در این نمایشگاه این است که "ایرانی باید کالای خوب ایرانی بخرد" زیرا این کار باعث رونق اقتصاد داخلی و اشتغالزایی جوانان کشور خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه چندین غرفه از ضروریات لوازم خانگی از جمله مبلمان، فرش، لوازم و تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه در معرض فروش بازدیدکنندگان قرار گرفته و زوج های جوان همدانی و خانواده‌ها می‌توانند کالاهای مورد نیاز را با تخفیفات ویژه و بصورت فروش اقساطی تهیه کنند.

مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی افزود: این نمایشگاه تا دوم مردادماه در محل دائمي شرکت نمايشگاه بين المللي استان همدان ادامه دارد و از ساعت 16 الی 22 پذیرای همشهریان عزیز می باشد.

وی، مردم را به حضور در این نمایشگاه دعوت کرد و گفت: در این نمایشگاه همشهریان عزیز می توانند تمام کالاهای مورد نظر خود را یکجا مشاهده کنند و انتخاب راحتی در خرید داشته باشند.

نیک روش اظهار کرد: واحدهای تولیدی حاضر در این نمایشگاه از استانهای تهران، اصفهان، قم، خراسان رضوی، همدان و چندین نمایندگی مجاز شركتهای معتبر خارجی هستند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان