اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. مرداد 1394 - 0:15   |   کد مطلب: 12695
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان خبر داد:
اجرای طرح پیمایش سوخت در همدان/صدور بارنامه آنلاین بزودی در همدان
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: طرح پیمایش سوخت به منظور تشخیص عملکرد کامیون ها جهت تخصیص صدور سوخت مورد نیاز در سطح استان اجرایی می شود.
اجرای طرح پیمایش سوخت در همدان/صدور بارنامه آنلاین بزودی در همدان

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان در گفتگو با خبرنگار صبح الوند، با اشاره به آغاز طرح دو مرحله ای تخصیص سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی کشور براساس پیمایش وسیله نقلیه، اظهار کرد:‌ مرحله نخست این طرح ملی از ابتدای خرداد 94 براساس اسناد حمل و نقل جاده ای، شامل صورت وضعیت و بارنامه برای ناوگان ترانزیت کالا در کشور آغاز شده است.

نصرت الله حیدری هدف از اجرای این طرح را توزیع عادلانه سوخت و جلوگیری از قاچاق سوخت عنوان کرد و گفت: رانندگانی سوخت بیشتر دریافت خواهند کرد که در حوزه حمل و نقل جاده ای فعال تر بوده و پیمایش بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به عزم جدی همه دستگاه های اجرایی در مبارزه با قاچاق سوخت و کالا گفت: با رانندگان متخلفی که اقدام به حمل سوخت غیرمجاز و کالاهای قاچاق نمایند به صورت جدی برخورد خواهد شد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان افزود: طبق مصوبه کمیسیون ماده 11حمل ونقل پایانه ها رانندگانی که به هر نحوی تخلف نمایند از ارائه خدمات و کارت هوشمند محروم خواهند شد.

وی گفت: با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، متخلفین در حوزه حمل قاچاق کالا شناسایی و پس از توقیف خودرو جهت سیر مراحل قضایی به قوه قضائیه معرفی خواهند شد.

حیدری با اشاره به مشکلات مربوط به صدور بارنامه گفت: بزودی طرح صدور بارنامه های آنلاین در همدان اجرایی خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان