اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مرداد 1394 - 7:35   |   کد مطلب: 12764
مديركل حوزه رياست مركز خدمات حوزه های علميه کشور گفت: ترویج فرهنگی زندگی اسلامی و فرهنگ‌ سازی در جامعه وظیفه همه دستگاه‌ های فرهنگی و اجتماعی است.
دستگاه های فرهنگی وظیفه ترویج سبک زندگی اسلامی را دارند

به گزارش صبح الوند، مديركل حوزه رياست مركز خدمات حوزه های علميه کشور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: عمل به احادیث و روایات ائمه اطهار (ع) و دستورات قرآن کریم و بایدها و نبایدهای مفاهيم تربيتي و سیره اهل بيت (ع) باعث سعادت و رستگاري ما در دنيا و آخرت خواهد شد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه گفت: وظیفه ترويج سبک زندگي اسلامي در جامعه از مهمترین وظايف مسئولان فرهنگي واقشار تاثير گذار در جامعه به ویژه در قشر جوان است.

وی با اشاره به تحکیم خانواده ها در جمهوری اسلامی، اظهار کرد: مردم کشور ما چون در درون یک جامعه اسلامی پرورش و رشد یافته اند به خانواده خود پایبند هستند و بر سر ناموس خود غیرت دارند.

مديركل حوزه رياست مركز خدمات حوزه های علميه کشور افزود: پایبندی مردم به مسائل شرعی و عمل به دستورات و سیره اهل بیت عصمت و طهارت سبب استحکام خانواده ها و پرهیز از گناه در جامعه شده است.

وی گفت: خوشبختانه همواره وابستگی و استحکام عاطفی خانواده های ایرانی و فرزندان به هم زبانزد دیگر مردم دنیا است.

آزادیخواه با انتقاد از بالا رفتن سن ازدواج در کشور، اظهار کرد: یکی از چالش های مهم جامعه اسلامی ما کاهش شدید جمعیت کشور است که باعث این چالش هم بالا رفتن سن ازدواج در جامعه است.

وی افزود: بالا رفتن سن ازدواج در ایران واقعیتی تلخ است که باید با همدلی و همزبانی همه دستگاه های مربوطه این مشکل جدی حل شود.

مديركل حوزه رياست مركز خدمات حوزه های علميه کشور گفت: هرچه حضور و  نقش خانواده در جامعه اسلامی پررنگ‏تر شود به همان نسبت نیز جامعه ایده آل، موفق‏تر، شاداب و پویایی خواهیم داشت.

وی لازمه این امر مهم را نهادینه کردن  سبک زندگی ایرانی- اسلامی در خانواده‏‌ ها و بخصوص نسل جوان دانست.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان