اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مرداد 1394 - 13:52   |   کد مطلب: 12801
مدیرکل کار،‌ تعاون و رفاه اجتماعی همدان:
اجرای موفق طرح غربالگری اعتیاد در واحدهای تولیدی و صنعتی استان
مدیرکل کار،‌ تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: اجرای موفق طرح غربالگری اعتیاد در 20 واحد تولیدی و صنعتی همدان به تعداد 400 نفر از اقدامات اساسی در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد است.
اجرای موفق طرح غربالگری اعتیاد در واحدهای تولیدی و صنعتی استان

به گزارش صبح الوند، 

مدیرکل کار،‌ تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان در حاشیه همایش تقدیر از بهبود یافتگان و خانواده های آسیب دیده از اعتیاد همدان در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به فشارهای اقتصادی وارد بر کشور در اثر تحریم ها و لزوم برون رفت از این مشکلات، اظهار داشت: نیروی انسانی سالم، پویا و خوش فکر بیشترین نقش را در رشد اقتصادی کشور ما ایفا می کند لذا توجه به این سرمایه های مهم ملی از ضروریات است.

مسعود اقلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری دررابطه با نهادینه سازی کرامات انسانی، گفت:‌ نیروی کار و سرمایه عظیم انسانی در کنار سرمایه های فیزیکی و طبیعی بزرگترین سرمایه  های کشور هستند.

وی اظهار کرد:  برای اجرا و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب همه مسئولین و افراد دست اندرکار باید دارای روحیه جهادی باشند.

مدیرکل کار،‌ تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: در کشور ما مباحث فرهنگی واعتیاد با نیروی انسانی کارآمد و توانمند ما پیوند مستقیم دارد.

وی با اشاره به معضل بزرگ اعتیاد در کشور و بخصوص در بین نسل جوان و نیروی کار کشور، گفت: نگاه به شغل و فرهنگ كار در همدان بايد تغيير پيدا كند و جوانان توانمند ما توان خود را براي كسب مهارت ها و حرفه هاي مختلف بكار گيرند تا هم از اعتیاد و هم ا زبیکاری بدور باشند.

اقلامی اظهار کرد: دستگاه‌ های مسئول باید همه تلاش خود را در راستای آگاهی بخشی به نسل جوان که نیروی انسانی و عامل حرکت چرخ اقتصاد کشور هستند، در خصوص عواقب سوء و پیامدهای شوم ناشی از اعتیاد و مواد مخدر بکار گیرند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص مبارزه با اعتیاد در اداره کار استان، افزود: اجرای موفق طرح غربالگری اعتیاد در 20 واحد تولیدی و صنعتی همدان به تعداد 400 نفر از اقدامات اساسی در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان