اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مرداد 1394 - 23:30   |   کد مطلب: 12802
با حضور برخی از مدیران همدان و مدیر عامل اپراتور دوم تلفن همراه کشور، جدید ترین نسل اینترنت همراه کشور صبح امروز یکشنبه چهارم مردادماه در استان همدان به بهره برداری رسید.
حاشیه های جالب راه اندازی شبکه نسل چهارم اینترنت اپراتور دوم تلفن همراه در همدان

به گزارش صبح الوند، آیین بهره برداری از جدید ترین نسل تلفن همراه ایرانسل با سخنرانی مدیر عامل این شرکت و حضور گروهی از صاحبان شرکت های صنعتی، مسئولان شهر همدان و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات هتل بین المللی باباطاهر همدان برگزار شد.

حاشیه های مراسم راه اندازی نسل چهارم ایرانسل در همدان:

* طبق اعلام و دعوت قبلی روابط عمومی ایرانسل محل مراسم در هتل باباطاهر همدان بود که به دلیل حضور مسافران تابستانی در آرامگاه شاعر دوبیتی سرا، باباطاهر عریان به سختی جای پارک برای مدعوین گیر می آمد.

* در ورودی هتل استقبال گرمی از سوی کارکنان اپراتور دوم تلفن همراه کشور که همگی با لباس های یکدست و یکرنگ از خبرنگاران و مدعوین صورت می گرفت.

* بعد از پذیرش و استقرار میهمانان در جایگاه های از پیش تعیین شده همه منتظر آغاز مراسم بودند، اما طبق رسم همیشگی برخی از ما ایرانی ها مراسم که قرار بود ساعت 9 آغاز شود با 45 دقیقه تاخیر و با تلاوت قرآن مجید آغاز شد.

* پخش کلیپ سخنان مقام معظم رهبری در باره اهمیت فضای مجازی از دیگر حاشیه های این مراسم بود.

* پس از صحبت های ابتدایی مجری، علیرضا دزفولی مدیرعامل ایرانسل به جایگاه جهت ایراد سخنرانی دعوت شد.

مدیرعامل ایرانسل درباره وضعیت خدمات این اپراتور در استان همدان گفت: در حال حاضر 4 شــهر و منطقه در استان تحــت پوشش شبکه‌ی 3G ایرانسل قرار دارند و شهر همدان به عنوان مرکز استان تحت پوششG 4 ایرانسل نیز قرار گرفته است.

علیرضا دزفولی درباره‌ی ضریب شاخص‌های ICT در استان همدان اظهار کرد: استان همدان نوزدهمین استان ایران از نظر شاخص ITU درتوسعۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی افزود:  LTE نسل چهارم فناوری شبکه‌های موبایل است و از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به پهنای باند بیشتر، امکان انتقال فایل‌های حجیم‌ و پرمحتواتر در مدت زمان کمتر، بهبود مدت زمان پاسخگویی شبکه و برقراری ارتباطات در لحظه (Real Time)، بهبود عملکرد شبکه و برقراری و حفظ ارتباط در حین حرکت سریع اشاره کرد.

* پس از پایان سخنان دزفولی تست سرعت اینترنت نسل چهارم در سالن همایش انجام شد.

* مشکل صوت و دیتا از مشکلات استراتژیک همایش های کشوری و استانی است که این بار نیز در این همایش خود را نشان داد اما با سعه صدر مدیر عامل شرکت ایرانسل و تلاش مسئولان، این مشکل رفع شد.

* در ادمه جلسه دو تن از مدیران ارشد اپراتور دوم تلفن همراه کشور به ایراد سخن در حوزه کاری خود پرداختند.

* حضور رضایی نماینده مردم همدان در شورای اسلامی شهر و دوتن از مسئولان دفتر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی هم در نوع خود جالب توجه بود.

* یکی دیگر از حاشیه های جالب این مراسم حضور یکی از مدیران ارشد و جوان شرکت ایرانسل بود که خود را از اهالی همدان معرفی کرد و گفت به همدانی بودن خود افتخار می کند.

* در ادامه نیز جلسه پرسش و پاسخ با حضور خبرنگاران همدانی و کلیه مدیران ارشد ایرانسل برگزار شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان