اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. مرداد 1394 - 7:54   |   کد مطلب: 12823
رئیس‌جمهور سوریه افزود: تروریسم حد و و مرز نمی‌شناسد؛ روسیه و چین سوپاپ اطمینان برای سوریه در شورای امنیت بودند.
غرب بهای سنگین حمایت خود از تروریسم را خواهد پرداخت

به گزارش صبح الوند، بشار اسد طی سخنانی در جمع فعالان اتحادیه‌های صنفی سوریه با اشاره به ناآرامی‌هایی که گریبانگیر این کشور شده است، گفت: کشورهای غربی تاوان حمایت از تروریسم را خواهند پرداخت.

 وی افزود: تروریسم هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و محکوم کردن تروریسم و جنگ و حملات هواپیماها نمی تواند به تروریسم پایان دهد.

رئیس‌جمهور سوریه همچنین با اشاره به حمایت کشورهای دیگر از سوریه بر نقش فعال ایران در استقامت ملت سوریه در برابر تروریسم تاکید کرد. رئیس جمهور سوریه همچنین اظهار داشت روسیه ابتکاراتی را برای توقف ناآرامی‌های سوریه آغاز کرده است.

وی با تاکید بر اینکه روسیه و چین سوپاپ اطمینان برای سوریه در شورای امنیت بوده اند، گفت: نقطه ارتباط مخالفان مرتبط با خارج و تروریست ها در سوریه این است که سرور آنها یکی است.

رئیس جمهور سوریه تصریح کرد: کشورهای عضو گروه بریکس و شمار دیگری از کشورها، مواضعی واقعی در مبارزه با تروریسم اتخاذ کردند و ایران در ایستادگی ملت سوریه در برابر تروریسم سهیم دارد.

رئیس جمهور سوریه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در ایستادگی ملت سوریه سهیم است، گفت: کمک نظامی ایران به سوریه در جنگ با تروریسم صرفا در حد مشاوره نظامی بوده است.

رئیس جمهور سوریه گفت: ما با هرگونه توافق و مذاکره سیاسی موافقیم هرچند تاثیر آن در حل بحران سوریه اندک باشد.

بشار اسد تاکید کرد: برخی ها با هدف اتهام زنی به دمشق می گویند که دولت سوریه به دنبال ابتکار عمل برای حل بحران نیست تا دولت سوریه را مسئول شکست معرفی کنند.

وی افزود،: ابتکاری که (مخالفان) به دنبال آن هستند این است که کشور را به سروران آنها تحویل دهیم و ملت سوریه به ملتی وابسته و تابع سروران آنها تبدیل شود.

رئیس‌جمهور سوریه در ادامه تصریح کرد: تعامل غرب با پدیده تروریسم همچنان با فریب‌ و نیرنگ همراه است، تروریست ها هنگامی که غرب را هدف قرار می‌دهند، تروریست نامیده می‌شوند و هنگامی که به سوریه ضربه می‌زنند آزادی‌خواه و انقلابی لقب می‌گیرد.

بشار اسد در تمجید از مقاومت نیروهای ارتش سوریه گفت: هیچ ارتشی در دنیا وجود ندارد که چهار سال و اندی با بیش از 100 کشور مبارزه کند و خسته نشود.

وی گفت: شکست در قاموس ارتش سوریه وجود ندارد و تقسیم کشور تنها می تواند زمانی امکان پذیر باشد که مردم سوریه آن را بپذیرند.

منبع: راه دانا

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان