اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. مرداد 1394 - 19:17   |   کد مطلب: 12854
رئیس کمیته امداد کشور گفت: ضربه عملیات مرصاد سازمان منافقین را سرنگون و آن‌ها را سرگردان کرد.
عملیات مرصاد سازمان منافقین را سرنگون ‌کرد/دستگاه کشور دیپلماسی مراقب لفاظی‌های سران آمریکا باشد‌

به گزارش صبح الوند، سید پرویز فتاح ظهر امروز در آیین روز تویسرکان با محوریت یادواره 38 شهید عملیات مرصاد در شهرستان تویسرکان اظهار کرد: کمتر شهری در کشور به مانند تویسرکان در آخرین فراز دفاع مقدس 38 شهید تقدیم انقلاب کرده که باید بر فداکاری مردم این دیار آفرین گفت.

وی با اشاره به اینکه منافقان با استفاده از اصل غافلگیری شبیخون زدند، تاکید کرد: اگر ما از رویداد عملیات مرصاد و زوایای آن بهره‌ نبریم ساده‌اندیشی کرده‌ایم.

رئیس کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه خداوند آفریننده عملیات مرصاد بود، افزود: پیروزی رزمندگان در عملیات مقدس توفیقی الهی بود.

وی با بیان اینکه حمله منافقین بعد از قطعنامه 598 با هدف سقوط نظام و تسخیر ایران طراحی شده بود ابراز کرد: آخرین برگ دفاع مقدس مهر پایان به عرض اندام دشمنان زد.

فتاح با تاکید بر اینکه امداد الهی در دفع دشمنان و خنثی کردن اهداف آن‌‌ها ما را یاری کرد، افزود: عملیات مرصاد یادآور نبرد قهرمانانه مردم ولایی ایران و شکست مفتضحانه منافقین کوردل است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب منافقین را به مدرن‌ترین ابزار نظامی مجهز کرده و خود از طریق ماهواره‌ها با رصد جنگ در انتظار سقوط ایران نشستند، گفت: اما ملت ایران اسلامی چنان انتقامی از دشمن گرفتند که هنوز کمر منافقین راست نشده است.

رئیس کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه دل نبستن به منافق درس تاریخ است، تاکید کرد: حوادث تاریخ اسلام و انقلاب به ما عدم اعتماد به دشمن را یادآور می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هنوز جوهر کاغذ متن اولیه توافق هسته‌ای خشک نشده، استکبار و ایادی دست‌نشانده آنها ما را تهدید می‌کنند، تصریح کرد: اینان همان کسانی هستند که تحریم را برای ایجاد بی‌اعتمادی و دست برداشتن مردم از انقلاب بر کشور ما اعمال کردند.

فتاح با بیان اینکه ملت ایران با مقاومت و صبوری پاسخ دشمنان را داده است، گفت: اگر پیروزی در مذاکرات هست، از آن مردم مقاوم و ولایی ایران اسلامی است.

وی با اشاره به سخنان جان کری در سنای آمریکا مبنی بر اینکه «تحریم‌های ما نتیجه نداد، ما با تحریم نمی‌توانستیم جلوی برنامه هسته‌ای ایران را بگیریم و...» تاکید کرد: مقاومت ملت ایران دشمن را از پای درآورد و مذاکرات را به اروپا و آمریکا تحمیل کرد.

رئیس کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه دولتمردان باید در مذاکرات محکم بایستند، گفت: شبیخون اکنون دشمن لفاظی‌های آمریکاست.

وی با اشاره به لزوم  هوشیاری نسبت به برنامه‌های منافقان داخل و خارج اظهار کرد: اسلام و انقلاب بیشترین ضربه را از منافقان خورده است.

فتاح با تاکید بر اینکه دشمن امروز بیش از هر زمانی زخم‌خورده‌تر است، تصریح کرد: دشمن برای گرفتن انتقام از امام(ره)، رهبری و مردم ایران برنامه‌‌ها دارد.

وی با بیان اینکه ملت مقاوم ایران باید با حفظ وحدت، ولایتمداری را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: باید با عقلانیت، دوراندیشی و بهانه‌ندادن به دست دشمن عمل کرد.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به تجمع رژیم صهیونیست با منافقین در مقابل سازمان ملل با هدف حساس کردن دنیا نسبت به ایران گفت: ضربه عملیات مرصاد سازمان منافقین را سرنگون و آن‌ها را سرگردان کرد.

وی راه موفقیت ملت ایران را ایستادگی و تبعیت از رهبری دانست و افزود: ما باید قدر مردم مقاوم و صبور خود را بدانیم و اگر ایرادی هست به مسئولان برمی‌گردد.

منبع: فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان