اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مرداد 1394 - 13:32   |   کد مطلب: 12872
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری همدان با اشاره به اهمیت توجه همه مسئولین دستگاه های اجرایی بخصوص متولیان فرهنگی و اجتماعی به بحث مهم اوقات فراغت جوانان و نوجوانان همدانی گفت: کمیت و کیفیت برنامه‌های اوقات و فراغت باید هدفمند و تاثیر گذار باشد.
هدفمند کردن اوقات فراغت جوانان از اولویت‌های اصلی مسئولین باشد

به گزارش صبح الوند، مجاهد بنی عامریان، در کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی شهرستان همدان، با اشاره به سالروز عملیات مرصاد، اظهار داشت: این عملیات غرور آفرین باعث آشکار سازی چهره واقعی منافقین کوردل در جمهوری اسلامی شد.

وی بر لزوم شناسایی معضلات مهم فرهنگی و اجتماعی شهر تاکید کرد و گفت: رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی باید به صورت برنامه ریزی مدون و با هماهنگی و مشارکت همه دستگاه‌ های مربوطه اجرایی شود.

بنی عامریان اظهار کرد: از مولفه های مهم کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت باورها و ارزش‌ های دینی‌، صیانت از حقوق شهروندی و بهبود روابط اجتماعی شهروندان است.

وی افزود: نباید در حوزه کارهای فرهنگی و اجتماعی، جزیره‌ای عمل کنیم که در اجرای برنامه ها با بلاتکلیفی روبرو شویم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری همدان، با اشاره به معضل بزرگ کودکان کار در شهر تاریخی همدان، گفت: همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و یکی از چند شهر مهم کشور در بحث گردشگری است که متاسفانه وجود کودکان کار و خیابانی، چهره شهر را مخدوش کرده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات کودکان کار و خیابانی همدان باید به صورت کلی حل شود اظهار کرد: برای ساماندهی این پدیده نامبارک اجتماعی لازم است که تمامی دستگاه های اجرایی با همدلی و همزبانی با یکدیگر همکاری کنند.

بنی عامریان افزود: مشکل اصلی بهزیستی در زمینه کودکان خیابانی عدم اجرای صحیح آیین نامه های مربوطه دراین اداره است، چرا که متاسفانه برخی از دستگاه های اجرایی همکاری لازم را با بهزیستی ندارند و یا اصلا از وظایف خود در این باره مطلع نیستند.

وی با اشاره به اهمیت توجه همه مسئولین دستگاه های اجرایی بخصوص متولیان فرهنگی و اجتماعی به بحث مهم اوقات فراغت جوانان و نوجوانان همدانی گفت: کمیت و کیفیت برنامه‌های اوقات و فراغت باید هدفمند و تاثیر گذار باشد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان