اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. مرداد 1394 - 7:19   |   کد مطلب: 12955
استاندار همدان گفت: با افزایش شیفت واحدهای تولیدی در استان، اقدامی اساسی جهت ایجاد اشتغال صورت می گیرد و بیکاری کاهش م یابد.
افزایش شیفت واحدهای تولیدی باعث افزایش اشتغال می شود

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نیکبخت در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان، با توجه به طرح افزایش شیفت واحدهای تولیدی از یک شیفت و دو شیفت به سه شیفت، اظهار داشت: فرمانداران در این حوزه ورود کنند و بانک ها نیز شیوه پرداخت تسهیلات به این واحدها را بررسی کنند.

وی گفت: اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای فعال جهت افزایش شیفت کاری، خیلی راحت تر انجام خواهد گرفت.

نیکبخت اظهار کرد: بانک های استان همدان از تملک واحدهای تولیدی تا حد امکان خودداری کنند و بجای این کار به واحد تولیدی کمک کنند که به فعالیت خود ادامه دهد.

وی افزود: با کمک بانک ها بازدهی واحدهای تولیدی و همچنین آمار اشتغال بالا می رود و بانک ها زودتر و بهتر به پول خود می رسند.

استاندار همدان با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها و دستگاه‌ های اجرایی استان جهت دریافت تسهیلات صندوق توسعه ملی گفت: بانک ها و دستگاه‌ های اجرایی هرچه سریعتر طرح‌ها را پیگیری کنند تا به زودتر به نتیجه برسد.

وی اظهار کرد: نرخ بیکاری استان در فصل بهار که توسط مرکز آمار ایران اعلام شده است 6.7 درصد است.

نیکبخت با بیان اینکه نرخ بیکاری سال گذشته استان در فصل بهار 8.7 درصد بوده است، افزود: میانگین کاهش نرخ بیکاری فصل بهار همدان نسبت به میانگین کشوری پایین تر است.

وی گفت: همه مسئولان باید همدل و همزبان با هم همکاری داشته باشیم تا نرخ بیکاری در تابستان سال جاری در همدان بصورت چشمگیری کاهش یابد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان