اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مرداد 1394 - 20:18   |   کد مطلب: 13334
شهردار اسدآباد از خریداری دوربین‌های مداربسته ترافیکی خبر داد و گفت: این دوربین‌ها برای کنترل ترافیک و برخی خطرات و حوادث احتمالی در خیابان‌ها و چهارراه‌های سطح شهر است که به‌زودی نصب می‌شود.
دوربین‌های مداربسته ترافیکی در شهر اسدآباد نصب می شود

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری فارس، حمزه عبدکوند در شورای ترافیک شهرستان اسدآباد با انتقاد از طرح تفصیلی شهر اسدآباد، اظهار کرد: ارائه این طرح ظلم و خیانت بزرگی در حق مردم اسدآباد است چراکه مشاوران در تهیه این طرح بدون مطالعه و نیازسنجی آن را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر اسدآباد بسیار ناقص بوده و به هیچ وجه پاسخگوی نیازهای شهری نیست، افزود: این طرح مربوط به 10 سال گذشته است و باید با توجه به شناسایی ظرفیت‌های شهری بازنگری و دوباره طراحی شود.

شهردار اسدآباد خاطرنشان کرد: بر اساس برخی کج‌سلیقگی‌ها، تعریض خیابان‌ها و معابر در طرح تفصیلی شهر دیده نشده که براساس ساخت و سازهای جدید امکان عقب‌نشینی و تعریض خیابان‌های شهر وجود ندارد.

وی از خریداری دوربین‌های ترافیکی خبر داد و گفت: این دوربین‌ها برای کنترل ترافیک و برخی خطرات و حوادث احتمالی در خیابان‌ها و چهارراه‌های سطح شهر قابل نصب است که به‌زودی انجام خواهد شد.

عبدکوند با اشاره به تردد وسایل نقلیه از محدود شهر در مسیرهای بلوار 22 بهمن و میدان آزادگان به سمت میدان‌بار، گفت: با توجه به احداث کنارگذر اسدآباد تا سه سال آینده، راه و شهرسازی به دلیل تردد کامیون‌ها و خودروهای سنگین از داخل شهر و کمبود اعتبار شهرداری، بخشی از هزینه‌های نگهداری و ترمیم خیابان‌ها را به عهده می‌گیرد.

شهردار اسدآباد از پیشنهاد سه مکان برای احداث پارکینگ طبقاتی در شهر اسدآباد خبر داد و گفت: سه گزینه برای احداث این پارکینگ‌ها پیشنهاد شده که اگر با مالکان به توافق برسیم آن را احداث خواهیم کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان