اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مرداد 1394 - 20:27   |   کد مطلب: 13337
رئیس هیئت ووشوی همدان گفت: در این رقابت‌ها 25 استان موفق به کسب مدال شدند که علی ظفری نیز از استان همدان موفق به کسب مدال طلای وزن 34 کیلوگرم شد.
درخشش ووشوکار همدانی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش صبح الوند، مسلم قاسمی‌عطا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به برگزاری مسابقات ووشوی قهرمانی کشور، اظهار کرد: چهارمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی نوجوانان کشور در بخش ساندای پسران در دامغان استان سمنان برگزار و برترین‌های اوزان مختلف معرفی شدند.

وی بیان کرد: این مسابقات در 12 وزن برگزار شد و هر استان اجازه اعزام ورزشکار در 6 وزن را داشت.

رئیس هیئت ووشوی همدان افزود: هیئت ووشوی استان همدان نیز ورزشکارانی را به منظور حضور موفق و کسب تجربه به این مسابقات اعزام کرد.

وی به ترکیب تیم استان اشاره کرد و گفت: تیم استان با ترکیب 6 نفره محمد‌امین سوری، علی ظفری،‌ علیرضا حاتمی، میلاد ملکی، مجید شاهمرادی و دانیال عبدی با مربیگری و سرپرستی مصطفی کلهر در مسابقات حضور یافت.

قاسمی‌عطا ادامه داد: در این رقابت‌ها 25 استان موفق به کسب مدال شدند که علی ظفری نیز از استان همدان موفق به کسب مدال طلای وزن 34 کیلوگرم شد.

وی با بیان اینکه تیم ووشوی بانوان نیز اواخر مردادماه به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد، گفت: تیم بانوان نیز با ترکیب 6 ورزشکار در رقابت‌های کشوری حضور می‌یابد.

رئیس هیئت ووشوی همدان به مسابقات لیگ اشاره کرد و بیان کرد: تلاش می‌کنیم در لیگ امسال دو تیم در مسابقات داشته باشیم.

وی ادامه داد: حضور یک تیم در بخش جوانان در رقابت‌های لیگ قطعی شده و حضور یک تیم در بخش بزرگسالان نیز با 80 درصد پیگیری بررسی می‌شود.

قاسمی‌عطا خاطر‌نشان کرد: به دلیل نتایج ضعیف تیم‌های بانوان در سال گذشته احتمال حضور بانوان در رقابت‌های لیگ ضعیف است.

وی احتمال حضور یک تیم در بخش بانوان را از شهرستان ملایر عنوان کرد و یاد‌آور شد: در صورت اعزام یک تیم از ملایر را خواهیم داشت که تاکنون 30 درصد مسائل در این خصوص مطرح و بررسی شده است.

رئیس هیئت ووشوی همدان تأکید کرد: مسابقات لیگ کشوری اوآخر شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد و نفرات و تیم‌ها تا زمان اعزام تمرینات آماده‌سازی را به طور مداوم دارند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان