اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. مرداد 1394 - 11:14   |   کد مطلب: 13465
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان همدان همه شهرستان‌های استان دیده شوند و همه مباحث محدود به همدان نشود.
توجه به نیازهای تمام شهرستان‌های استان همدان در سفر رئیس جمهور

به گزارش صبح الوند، علی نعمت چهاردولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مردم، مدیران و نمایندگان مجلس همواره باید از فرصت‌های موجود برای توسعه شهر و استان خود نهایت تلاش را انجام دهند که سفر رئیس جمهور به استان یکی از این فرصت‎هاست.

وی با اشاره به اینکه استاندار و مدیران استان باید برنامه دقیقی از نیازهای استان برای طرح در این سفر داشته باشند، بیان کرد: مردم استان همدان نیز با استقبال در خور توجه از رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید از این فرصت استفاده کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استان همدان آنگونه که باید و شاید؛ رشد و توسعه نداشته به طوری که در حق آن ظلم شده است.

وی با اشاره به اینکه استان همدان سهم قابل توجهی از صنعت ندارد، افزود: با وجود رونق کشاورزی و داشتن محصولات استراتژیک در استان همدان، از نظر وجود صنایع تبدیلی، در فقر هستیم.

چهاردولی مشکل جدی استان را آب عنوان کرد و گفت: در بخش معادن نیز استان همدان فاقد کارخانه‌های لازم برای فرآوری محصولات معادن است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استان همدان در حوزه نیروی انسانی ظرفیت قابل توجهی دارد، افزود: با این وجود بیکاری در استان مشهود است و حوزه اشتغال نیاز به توجه و حمایت دولت دارد.

وی با اشاره به اینکه استان همدان دارای جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بسیاری است، بیان کرد: استان همدان سهم مناسبی از گردشگر و توریست ندارد و به ظرفیت گردشگری استان نیز به طور مناسب پرداخته نشده است.

چهاردولی تاکید کرد: اگر قرار است استان همدان به حق خود برسد این اتفاق می‌تواند در سفر رئیس جمهور محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور و هیئت همراه باید بر اساس آمایش درست و صحیح همه شهرستان‌های استان دیده شوند و مصوبات تنها محدود به شهرستان همدان نشود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به‌دلیل کوتاه بودن سفر، وزرای دولت می‌توانند با بررسی نیازها و مشکلات شهرستان‌های استان به شهرستان‌ سفر کرده و برای حل مشکلات تصمیم لازم را لحاظ کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان