اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. مرداد 1394 - 22:41   |   کد مطلب: 13517
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سازمان امور مالیاتی کشور گفت: متاسفانه در برخی از استان ها سازمان امور امور مالیاتی اعلام کرده براساس تکلیف نمایندگان مجلس اقدام به اخذ مالیات می کند که این حرف درستی نیست.
سازمان امورمالیاتی باید پاسخگو ی اخذ مالیات باشد نه مجلس

به گزارش صبح الوند، محمد حسین فرهنگی در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه و همایش تخصصی صنعت چرم و کفش همدان، اظهار داشت: بنگاه های اقتصادی و به ویژه تولید کنندگان در همه جای دنیا یکی از مهمرترین ارکان اقتصادی کشورها هستند.

وی گفت: از سوی دولت مناسبات اقتصادی کشور باید به طوری تنظیم و اجرا شوند که در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان داخلی باشد.

فرهنگی اظهار کرد: مناسبات اقتصادی کشور باید تسهیل کننده باشد و باعث توسعه بیشتر و ارتقاء کیفیت محصولات در داخل بشود.

وی با اشاره به جایگاه اتحادیه ها و اصناف در کشور افزود: اصناف در کشور مانند یک نهاد مدنی اقتصادی است، همانگونه که احزاب یک نهاد مدنی سیاسی در کشور هستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نهادهای مدنی در واقع واسط بین جامعه و حاکمیت هستند و اتحادیه ها نیز باید پل ارتباطی بن فعالان اقتصادی و مسئولان اجرایی باشند.

وی اظهار کرد: اتحادیه ها و اتاق های اصناف کشور وظیفه خطیری دارند و باید مسئولیت پذیر، صادق و دارای احساس مدنی باشند.

فرهنگی با اشاره به قانون نام ها و نشان های جغرافیایی به خصوص در صنعت چرم همدان و تبریز، افزود: باید برند کفش همدان و تبریز که در سطح کشور معروف شده اند را در اداره مالکیت صنعتی سازمان ثبت اسناد کشور به ثبت رساند.

وی با اشاره به اهمیت صنعت چرم در کشور، گفت: کیف، کفش و چرم نیازمند پیگیری جدی برای حل مشکل واردات و صادرات است و باید مشکلات هرچه سریعتر توسط مسئولان و نهادهای مدنی حل شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث اخذ مالیات از اصناف مختلف کشور، با انتقاد از سازمان امور مالیاتی اظهار کرد: متاسفانه در برخی از استان ها سازمان امور امور مالیاتی اعلام کرده براساس تکلیف نمایندگان مجلس اقدام به اخذ مالیات می کند که این حرف درستی نیست.

وی افزود: جداول بودجه ای مجلس تکلیف نیست بلکه پیش بینی است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان