اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. شهريور 1394 - 13:10   |   کد مطلب: 13562
دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: در طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی 125 نفر از اعضای هیات علمی واحد همدان و مراکز تابعه حضور دارند و در مدت یک هفته با مباحث اسلامی به دانش و معرفت افزایی خواهند پرداخت.
آغاز طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی در همدان

به گزارش صبح الوند، محمدمهدی شیرمحمدی در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار داشت: هرچند امسال به دلیل برخی از محدودیت‌ها موفق به برگزاری ضیافت اندیشه در مشهد مقدس نشدیم اما خوشبختانه این برنامه همزمان با دهه کرامت و ایام میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت آغاز شد.

وی هم اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه با هدف قرب الهی در دو بخش عمده آموزشی و فرهنگی در واحد همدان برگزار می‌شود، گفت: ضیافت اندیشه در قالب پنج عنوان کارگاهی در سه سطح برگزار می‌شود.

شیرمحمدی با توجه به اهداف این طرح از جمله تربیت و خودسازی دانشگاهیان، ارتقای سطح قرآنی و معارف قرآنی، تمرین زندگی اجتماعیاست، اظهار کرد: در این طرح مواردی چون اندیشه سیاسی اسلام، اصول تربیت و تعلیم، تاریخ علم و تمدن اسلام، معرفتشناسی و اخلاق حرفه‌ای مطرح خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی شرکت در این دوره لازم و ضروری است، افزود: هر کارگاه با حضور 25 نفر برگزار خواهد شد و استادان از جمله برجسته‌ترین افرادی هستند که در دوره‌های قبلی بیشترین میزان رضایتمندی شرکت‌کنندگان را کسب کردند.

دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با تأکید بر اینکه در سال گذشته دوره‌های سطح یک به اتمام رسیده، گفت: امسال موفق به برگزاری چند کارگاه در سطح دو شدیم و هر روز بیش از چهار ساعت کارگاهی برگزار نخواهد شد.

وی اظهار کرد: نشست‌های هم‌اندیشی در حاشیه برگزاری این طرح هم چون ماهواره اینترنت و شبکه‌های اجتماعی با حضور علی طاهری، موسیقی در عرفان و فلسفه اسلامی از سوی حجت الاسلام حمیدرضا طالقانی، سبک زندگی در نهج‌البلاغه از سوی دکتر قائمی و اقتصاد مقاومتی با حضور دکتر مهرگان برگزار خواهد شد.

شیرمحمدی افزود: در این نشست‌ها، استادان ابتدا به مدت 20 تا 30 دقیقه مباحث را باز کرده و سپس به گفت‌وگو و مباحثه با شرکت کنندگان خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه جشن میلاد امام رضا(ع) در زورخانه شهدای گمنام دانشگاه برگزار خواهد شد، گفت: در سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان موفق شد رتبه برتر برگزاری ضیافت اندیشه اساتید در بین دانشگاه‌های و موسسات آموزش عالی استان همدان را به خود اختصاص دهد.

دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار کرد: در این طرح 125 نفر از اعضای هیات علمی واحد همدان و مراکز تابعه حضور دارند و در مدت یک هفته با مباحث اسلامی به دانش و معرفت افزایی خواهند پرداخت.

وی افزود: نشست‌های بازی‌های رایانه‌ای، موضوع داعش، طب سنتی با حضور استادان مجرب و توانا در این دوره برگزار خواهد شد.

شیرمحمدی گفت: برگزاری برنامه‌ها و مسابقات ورزشی تیراندازی، جشن میلاد امام رضا(ع) در زورخانه شهدای گمنام دانشگاه، مسابقه دارت، بدمینتون و تنیس روی میز، والیبال و شنا از دیگر برنامه‌های این طرح است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان