اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. شهريور 1394 - 0:02   |   کد مطلب: 13625
کارشناس مسائل سیاسی گفت: اتخاذ سیاست های خارجی در دولت به جایگاه استکبار ستیزی ایران ضربه خواهد زد.
از سفارتخانه انگلیس در تهران بوی فتنه بلند می شد

به گزارش صبح الوند، رضا عابدی در گفتگو با بصیر سبزوار با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای منطقه چشم به اقدامات ایران در مبارزه با استکبار جهانی دارند اظهار داشت: ایجاد روابط بی پروا با کشورهای غربی و مخالف با استقلال کشورها وجه ایران را در منطقه خدشه دار خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه در اظهاراتی مقامات دولتی متن برجام را بازی برد برد اعلام کردند تصریح کرد: در بسیاری از بندهای متن شاهد عبور صریح از خطوط قرمز مورد تاکید رهبری هستیم که این امر در میان مدت ایران را در عرصه های بین المللی و منطقه ای متضرر خواهد کرد.

 

مدرس دانشگاه با بیان اینکه توجه بیش از حد دولت به سیاست خارجی سبب شده است اقتصاد مورد غفلت قرار گیرد بیان داشت: متاسفانه در این دوران خروجی قابل قبولی برای نسل جوان کشور در زمینه اشتغال و پویایی اقتصاد نداشته ایم.

 

عابدی به افتتاح سفارت خانه انگلستان در تهران اشاره کرد و افزود: این افتتاح قطعا دستگاههای امنیتی داخلی را با چالش روبرو خواهد کرد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی به سطح پایین روابط اقتصادی ایران و انگلیس اشاره کرد و خاطر نشان کرد بر اساس آمار ها سطح اقتصادی دو کشور تنها 80میلیون دلار است که این امر نشان می دهد دولت انگلستان از افتتاح این سفارت خانه مقاصد شوم سیاسی را دنبال می کند.

 

عابدی همچنین با اشاره به سیاست های آمریکا گرایانه انگلیس در اتحادیه اروپا و نقش آن در ایجاد تحریم ها علیه ایران تاکید کرد: انگلیس با افتتاح این سفارتخانه زمینه نفوذ بیشتر در ایران را برای خود آمریکا فراهم خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه بوی فتنه ای جدید از سفارت انگلستان به مشام می رسد تاکید : برخی از عناصر فتنه 88 با نفوذ در بدنه دولت سعی در ایجاد جریان خزنده ای می کنن تا در ساختار حاکمیتی کشور نفوذ کرده و جریان فتنه را مجدد راه اندازی کنند.

 

این استاد دانشگاه اصرار دولت برای افتتاح این سفارت خانه و برخورد های گاز انبری با معترضان را هشداری برای فتنه آینده دانست و اضافه کرد: فعالیت برخی از فتنه گران و عناصر نزدیک به آنها در آستانه انتخابات آینده مجلس این زنگ خطر را برای مسئولان به صدا درآرده است.

 

عابدی مجوزفعالیت bbcرا همزمان با اففتاح سفارتخانه جریانی کاملا هدف دار دانست و خاطر نشان کرد: حضور خبرنگار bbcدر این مراسم وپوشش جهت دار این افتتاح از طریق رسانه معلوم الحال خود زنگ خطر دیگری برای دستگاههای امنیتی و مسئول در کشوراست.

 

وی با بیان اینکه فتنه 88از لحاظ امنیتی مهار شد و آتش زیر خاکستر این جریان از لحاظ سیاسی منتظر فرصتی برای شعله ور شدن است تاکید کرد: این جریان به دنبال دوقطبی سازی جامعه و هدف قرار دادن مجلس خبرگان به عنوان عمود نظام اسلامی است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان