اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. شهريور 1394 - 14:38   |   کد مطلب: 13868
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری آزمون نهایی طرح قرآنی 1449 در 6 مؤسسه و خانه قرآنی در شهرستان اسدآباد خبر داد.
آزمون نهایی طرح قرآنی 1449 در اسدآباد برگزار شد

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، از برگزاری آزمون نهایی طرح قرآنی 1449 در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این طرح در 6 مؤسسه و خانه قرآنی اجرا شده که آزمون آن زیر نظر دارالقرآن الکریم استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه که آزمون نهایی طرح قرآنی 1449 در روز جمعه 13 شهریورماه سال‌ جاری برگزار شده است، تصریح کرد: در این آزمون 150 قرآن‌‎آموز زیر نظر مؤسسات و خانه‎‌های قرآن وابسته به دارالقرآن الکریم استان شرکت کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با بیان اینکه آزمون نهایی طرح قرآنی 1449 به صورت کتبی انجام شد، افزود: در این آزمون شرکت‎کنندگان به 30 سئوال تستی پاسخ دادند و به کسانی که موفق شوند به 21 سئوال پاسخ صحیح دهند، گواهی معتبر دارالقرآن الکریم تقدیم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح قرآنی مانند سال‌های قبل با محوریت حفظ و مفاهیم سوره‏‌های قرآن کریم اجرا شده که امسال نیز حفظ و تفسیر سوره مبارکه یس در سراسر کشور انجام شد.

گروسی گفت: توجه به معانی آیات نورانی قرآن کریم و تدبر در آن از اهداف این طرح قرآنی است که تابستان هر سال در سراسر کشور برگزار می‎شود و بسیاری از نهادهای فرهنگی کشور در آن مشارکت دارند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان