اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. شهريور 1394 - 8:54   |   کد مطلب: 13962
سیدراضی نوری اظهار داشت:فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره شورای نگهبان به وسوسه و تشکیک هایی که این روزها دوباره برخی ها مطرح می کردند پایان داد و نشان داد اظهارات برخی ها در مورد شورای نگهبان بی خود است.
پشت پرده هجمه به شورای نگهبان چیست/ شورای نگهبان جلوی انحرافات را گرفته است

به گزارش صبح الوند، سیدراضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب در خصوص هجمه به شورای نگهبان و تشکیک در انتخابات اظهار داشت:تشکیک در سلامت انتخابات و هجمه به شورای نکهبان برای اولین بار صورت نگرفته است بلکه از روزهای اول انقلاب در تمام انتخابات ها برخی به دنبال بهانه می گردند تا بتوانند از این طریق به اهداف شوم خود برسند.

 

وی ادامه داد:حضرت امام و شاگردان راستینش از روزهای آغازین انقلاب برای اینکه جلوی انحراف انقلاب را بگیرند نهاد مقدس شورای نگهبان را برای نظارت استصوابی بنا کردند تا مرجع تصمیم گیری در خصوص صلاحیت کاندیداها در مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری باشد.

 

نماینده شوش تصریح کرد:فقدان حضور شورای نگهبان خودش را در شوراهای اسلامی شهر نشان داده است و خلاهایی که در شوراها وجود دارد به خاطر عدم نظارت استصوابی شورای نگهبان است.

 

وی افزود:فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره شورای نگهبان به وسوسه و تشکیک هایی که این روزها دوباره برخی ها مطرح می کردند پایان داد و نشان داد اظهارات برخی ها در مورد شورای نگهبان بی خود است.

 

نوری تاکید کرد:نظارت استصوابی شورای نگهبان خارج از قانون نیست بلکه دقیقا طبق قانون است و این شورا با عملکرد خوب خود جلوی خیلی از انحرافات را گرفته است این شورا جلوی خیلی از کسانی را که عملکرد خوبی نداشته اند گرفته است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان