اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. مهر 1394 - 7:12   |   کد مطلب: 14185
کارگردان تئاتر گفت: برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان موجب شده کودکان همدانی به تماشاچیان حرفه‌ای تئاتر تبدیل شوند.
کودکان همدانی، تماشاچیان حرفه‌ای تئاتر شده‌ اند

به گزارش صبح الوند، هادی شجاعی با بیان اینکه از سال 1375 تاکنون در عرصه تئاتر کودک و نوجوان فعالیت می‌کنم، اظهار کرد: کار کودک پیرو فن و یا سبک خاصی نباشد بهتر است.

وی با اشاره به اینکه از شیوه ترکیبی برای تئاتر کودک و نوجوان استفاده کرد، افزود: نشان دادن عناصری مانند مکر و فریب در کار کودک و روش برخورد با آن از جمله نکاتی است که باید در کار کودک گنجانده شود.

این کارگردان تئاتر با تاکید بر اینکه جشنواره بین‌المللی موجب شده گروه‌های مختلف با یکدیگر تعامل داشته باشند، بیان کرد: کار برای کودک به نسبت سخت‌تر از کار برای گروه سنی دیگر است؛ چراکه شناخت ذهن کودک سخت است.

وی با بیان اینکه ذهن کودک و درک کودک بسیار متفاوت است، اضافه کرد: کارگردان تئاتر باید نمایش خود را با ذهن و درک و تصور او بسازد.

شجاعی با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی کودکان همدانی را تماشاچی حرفه‌ای تئاتر کرده است، گفت: برگزاری جشنواره در شهر درک و فهم از تئاتر را بالا برده است.

این کارگردان تئاتر با تأکید بر اینکه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در رشد کودکان مؤثر است، اضافه کرد: بخش‌های جشنواره تفکیک‌ شده و باید این تفکیک در خصوص مخاطبان نیز انجام شود.

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان روز سه شنبه 14 مهر ماه 1394 با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان می دهد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان