اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مهر 1394 - 16:14   |   کد مطلب: 14355
امام‌جمعه نهاوند گفت: آل سعود خائن با حمله به یمن و کمک‌های تسلیحاتی به گروه‌های تروریستی و تکفیری پرچم‌دار مبارزه علیه کشورهای محور مقاومت در منطقه است.
آل سعود خائن پرچم‌دار مبارزه علیه محور مقاومت در منطقه است

به گزارش صبح الوند به نقل از سایت گرو، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در مراسم گرامیداشت سردار شهید حسین همدانی در جمع مردم نهاوند گفت: شهید همدانی از فرماندهان شجاع و سلحشور هشت سال دفاع مقدس بود و از انسان‌های والامقام و بزرگی بودند که برای شهادت لحظه‌شماری می‌کردند.

وی اظهار کرد: شهید همدانی درراه دفاع از نظام مقدس اسلامی جان خود را فدا کرد و در سخنانش همیشه می‌گفت که خداوندا من را بر سر سفره شهدا مهمان کن و درنهایت نیز این اتفاق افتاد و ایشان به مقام والای شهادت نائل شد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: شهادت برازنده این شهید بزرگوار بود و چه سعادتی از این بالاتر که شهید همدانی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) جان خود را فدا کرد.

وی گفت: ایران اسلامی همواره حامی و پشتیبان ملت‌های مقاوم در منطقه بوده است و طبق فرموده رهبر انقلاب این کمک‌ها از اصول انقلاب است و همواره ادامه خواهد داشت.

مغیثی عنوان کرد: سردار همدانی در سال‌های جنگ تحمیلی در عملیات مختلفی شرکت داشتند و رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان داند و سرانجام به آرزویش که شهادت در راه خدا بود رسید.

وی اظهار داشت: زندگی این شهید مدافع حرم سرشار از معنویت و اخلاص درراه خدا بود و ولایتمداری و بصیرت سردار همدانی بر همگان آشکار بود و در وصیت‌نامه وی نیز بر موضوع تبعیت از ولی‌فقیه تأکید شده است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: جوانان و آینده‌سازان کشور باید از زندگی این شهید والامقام الگو بگیرند و تعبد و سادگی و اخلاص عمل سردار همدانی باید سرلوحه عمل مردم و مسئولان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایات گروهک‌های تکفیری در کشورهای محور مقاومت در منطقه گفت: آل سعود به همراه امریکای جنایتکار و با کمک رژیم صهیونیستی به دنبال نابود کردن محور مقاومت در منطقه و تأمین امنیت رژیم صهیونیستی هستند.

مغیثی اظهار داشت: آل سعود با کمک تسلیحاتی و مالی به گروهک‌های تروریستی و تکفیری به دنبال سرکوب کشورهای مقاوم در منطقه است و در این راه از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند و کشتار مردم مظلوم یمن نمونه‌ای از خوش‌خدمتی آنها به استکبار جهانی است.

امام‌جمعه نهاوند بیان کرد: جنایاتی که آل سعود در یمن انجام می‌دهد از جنس کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه است ولی کشتار مردم بی‌گناه یمن هر روز آل سعود و حامیانش را به پرتگاه سقوط نزدیک‌تر می‌کند.

وی گفت: ملت مقاوم یمن نیز با همکاری ارتش و کمیته‌های مردمی پاسخ تجاوز آل سعود را به‌خوبی می‌دهد و به امید خدا آل سعود در یمن خوار و ذلیل خواهد شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان