اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آبان 1394 - 8:59   |   کد مطلب: 14656
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان گفت: 13 آبان تجلی بصیرت و اراده مردم در مبارزه با استکبار جهانی است.
13 آبان تجلی بصیرت مردم ایران در برابر استکبار جهانی است

به گزارش صبح الوند، سرهنگ پاسدار حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بویژه شهدای دانش آموز و دانشجوی کشور، اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان نماد استقامت و صلابت ملت در برابر استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه در 13 آبان‌ ماه سال های 42، 57 و 58حوادث بزرگ و سرنوشت‌ سازی برای ملت سرافراز ایران در تاریخ جهان به ثبت رسیده است، گفت: 13 آبان فصل جدیدی از یک رویارویی انقلاب اسلامی ایران با آمریکا را در مقاطع مختلف تاریخ در خود جای داده است.

برزگر اظهار کرد: یوم‌الله 13 آبان نماد ایثار، شجاعت، مردانگی، غیرت، مقاومت، پایداری و پیروزی مردم مؤمن و انقلابی ایران و نمایش صلابت و شجاعت ایرانیان در برابر قدرت‌های پوشالی و روبه‌زوال شرق و غرب است.

وی افزود: این روز تاریخی، یادآور ماهیت استکباری و استبدادی آمریکای جهان خوار و عامل هم‌گرایی، هم‌افزایی، وحدت و اتحاد ملی ملت استوار و همیشه درصحنه ایران اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان، از مردم قدرشناس و همیشه در صحنه ایران اسلامی، بخصوص مردم دارالمومنین خواست با حضور گسترده، پرشور و همراه با بصیرت خود در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان یک‌ بار دیگر روح استکبارستیزی خود را به رخ جهانیان بکشند.

وی با تأکید بر حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، اظهار کرد: حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی تأثیر دوچندانی در جامعه خواهد داشت چراکه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود آنان را نشانه رفته و آنان باید با حضور پرشور خود نشان دهند که دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان