اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. آبان 1394 - 6:47   |   کد مطلب: 14738
مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: وصول بدهی 110 میلیارد تومانی مشترکان شرکت گاز می‌تواند 16 هزار خانوار را از نعمت گاز بهره‌مند کند.
وصول بدهی شرکت گاز، 16 هزار خانوار همدانی را گازدار می‌کند

به گزارش صبح الوند، محمدمهدی مهدوی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: مشترکان این شرکت به‌طور متوسط در روزهای عادی روزانه نزدیک به 8 میلیون مترمکعب مصرف گاز دارند که در روزهای سرد سال این میزان به 13 میلیون مترمکعب می‌رسد.

وی گفت: در حال حاضر 540 هزار مشترک گاز در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی، تجاری واداری در سطح استان همدان وجود دارد که بیش از 65 درصد از این میزان مشترکان شهری و مابقی مشترکان روستایی هستند.

مهدوی با بیان اینکه با نزدیک شدن به فصل سرما مصرف گاز به‌صورت غیرمجاز و با دست‌کاری در کنتورها افزایش می‌یابد اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های اخیر تخلف مشترکان و سرقت در مصرف گاز زیاد شده و تعداد زیادی از این متخلفین به دادگاه و مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: متأسفانه بخش قابل‌توجهی از اختلافات موجود در فروش گاز به دلیل وجود مشکل در دستگاه‌های اندازه‌گیری بوده و بخشی نیز به سبب مصرف غیرمجاز و دست‌کاری در کنتورهای گاز است.

وی بیان کرد: تاکنون 1100 روستا در سطح استان از ضریب نفوذ گاز استان به بیش از 99 درصد ارتقا می‎یابد بهره‌مند شدند که به‌زودی میزان گازدار شدن مشترکان روستایی از 90 درصد دارای گاز به 99 درصد در بخش جمعیتی شامل می‌شود.

مهدوی عنوان کرد: در هر قبض خانگی مشترکان در هر 2 ماه 100 تومان برای بیمه حوادث دریافت می‌شود که در زمان بروز حوادث تا سقف مشخصی به آنها برای جبران زیان خسارت پرداخت می‌شود و چندین سال است که در قانون بودجه تمام مشترکان خانگی روستایی و شهری زیرپوشش بیمه حوادث گاز قرار دارند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان