اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. آذر 1394 - 14:56   |   کد مطلب: 14997
مسئول موکب های شهر مریانج در ایران و عراق گفت: در این موکب از زواری که از مسیر همدان به سمت مرز مهران و به سمت عتبات عالیات حرکت می‌کنند با انواع غذاهای گرم، میوه، نوشیدنی های گرم و محل اسکان موقت پذیرایی مي شود.
برپایی موکب های پذیرایی از زوار اربعین از مریانج همدان تا شهر مقدس کربلا

به گزارش صبح الوند، هادی مظاهری با اشاره به فعالیت چندین ساله این موکب جهت پذیرایی از زوار اربعین حسینی اظهار داشت: موکب حضرت ابوالفضل (ع) مریانج بصورت 24 ساعت از هفته گذشته کار خود را آغاز کرده و در حال خدمات رسانی به زائران حضرت امام حسین (ع) است.

وی گفت: به لطف خدا امسال نیز همانند سالیان گذشته توفیق خاص شامل مردم شهر شهیدپرور و ولایتمدار مریانج شد تا با برپایی موکب های مختلف در شهرهای همدان، مریانج، نقطه صفر مرزی در مهران، نجف اشرف، مسیر نجف تا کربلا و کربلای معلی خادم زوار اربعین حسینی باشند.

مظاهری اظهار کرد: در اين موكب ها محلی برای استراحت و اسکان موقت زوار در نظر گرفته شده است.

 وی با بیان اینکه در این موکب تا چند روز بعد از اربعین حسینی پذیرایی و خدمات ‌رسانی انجام مي شود، افزود: تلاش مي كنيم تا پایان ماه صفر نیز این موکب برای پذیرایی از زوار امام حسین(ع) برپا باشد.

مسئول موکب های شهر مریانج در ایران و عراق گفت: طبق برنامه ‌ریزی انجام شده قرار است در کشورمان ایران و عراق روزانه بیش از 20 هزار نفر از زوار در این موکب ها پذیرایی شوند.

‌وی اظهارکرد: در شهر مریانج نیز محلی برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است و بر اساس تصمیمات گرفته شده و کمک خیرین در هر وعده غذای گرم بین زوار تقسیم خواهد شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان