اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. دى 1394 - 17:07   |   کد مطلب: 15491
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در ادوار مجلس:
«حماسه 9 دی»، در نفوذ دشمن نقشی کلیدی و بازدارنده داشت
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در ادوار مجلس با بیان اینکه انقلاب ایران اسلامی عاشورایی است و امام حسین(ع) به این انقلاب و فرزندش امام خامنه‌ای عنایت دارد، گفت: در واقع 9 دی در مهار نفوذ دشمن نقشی کلیدی، حیاتی و بازدارنده داشت که دشمنان ملک و ملت را ناامید ساخت.
«حماسه 9 دی»، در نفوذ دشمن نقشی کلیدی و بازدارنده داشت

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام علی زادسرجیرفتی در گفت‌وگویی با خبرنگار ما، با ابراز احساسات خود در زمان شنیدن اصطلاح و عنوان «نهم دی»، گفت: بنده اولین احساسم نسبت به مظلومیت انقلاب اسلامی ایران و مظلومیت مضاعف حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی است و حسی دیگرم که آرامم می‌کند، ایمانی است که بر صاحب داشتن انقلاب اسلامی و مؤید بودن رهبرش به تأییدات الهی دارم و یقینم به خدایی بودن مسیر نظام اسلامی بیشتر و بیشتر می‌شود.

وی افزود: حس دیگرم نسبت به وجود مردم ولایتمدار ایران اسلامی، عاشورایی، بصیر و دشمن‌شناس است.

 نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در ادوار مجلس با اشاره به اینکه فتنه سال 88 بزرگ‌تر، خطرناک‌تر و  مخرب‌تر از فتنه‌ انگلیسی، امریکایی، صهیونیستی 18 تیر 78 بود،  اظهار کرد: این فتنه  توسط سازمان‌های جاسوسی مخوف «ام آی شش»، «سیا» و «موساد» و با استفاده از تجارب فتنه‌های گذشته به و جود آمد.

 وی ادامه داد: این فتنه مزدوران داخلی اجنبی و نوکران شیطان به سرکردگی میرحسین، کروبی، خاتمی و هاشمی اجرا شد که نهم دی‌ماه 1388 مهر باطل شد بر آن زد.

زادسرجیرفتی گفت: نه دی از بی‌دقتی برخی از رأی دهندگان به میرحسین و کروبی که وقتی متوجه توطئه شدند در نهم دی ماه سال انتخابات دهم ریاست جمهوری جبران کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران اسلامی عاشورایی است و امام حسین(ع) به این انقلاب و فرزندش امام خامنه‌ای عنایت دارد، گفت: این انقلاب نشأت گرفته از عاشورا و پیام امام حسین(ع) است و آن را قبول  دارد و قطعا" از آن پاسداری می‌کند وهمین که وطن‌فروشان به ساحت اقدس آن امام همام(ع) جسارت کردند، خون ملت به جوش آمد و کاری کردند کارستان، و حماسه‌ کم‌نظیر نهم دی‌ماه 88 را آفریدند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه بدون شک عوامل اصلی دوست‌شکن و دشمن‌نواز جریانات ضدانقلابی بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری در سال 88، نفوذی‌های پرنفاق امریکا، انگلیس و اسزائیل بودند، گفت: 9 دی در مهار نفوذ دشمن نقشی کلیدی و حیاتی و بازدارنده داشت که دشمنان ملک و ملت را ناامید ساخت و افسوس که امثال آقای دعائی مدیر مسؤول روزنامه‌ی اطلاعات متوجه نشدند.

وی با اشاره به تبعات فتنه 88 برای ایران در داخل و خارج، خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده خسارت‌های مادی و معنوی فتنه‌ شوم و کثیف و عفن وطن‌فروشان خائن که دینشان امریکایی و مرامشان انگلیسی و مذهبشان صهیونیستی است در سال 88 قابل محاسبه و بیان نیست.

زادسرجیرفتی برخی از این تبعات این فتنه اینگونه شرح داد:40 میلیون رأی ملت اسلامی ایران بزرگ و قدرتمند را که حق‌الناس بود، کم اثر کرد؛ دشمنان اسلام و قرآن و در رأسشان اوبامای صهیونیست را شادمان ساخت؛ ماه‌ها کشور را به ورطه‌ی ویرانی کشاند؛ بیکاری و حیرانی و تورم را بر کشور مسلط گردانیدند؛ توهم براندازی جمهوری اسلامی ایران را در ذهن متوهم امریکا و انگلیس افزون ساخت؛ دل نازنین و دریایی ناخدای انقلاب اسلامی را شکستند.

وی با اشاره به نقش مردم در آستانه 9 دی امسال، گفت: الحمدالله مردم خود به نقش خویش واقف هستند و از امثال بنده جلوترند و گوششان مستمع سخنان حکیمانه امام خامنه‌ای و راهشان در مسیر عاشور و عمل آنان تیعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا می‌باشد.

این فعال سیاسی با اشاره به چگونگی شکل‌گیری نفوذ جریانی، گفت:  نفوذ جریانی یعنی اینکه دشمن غیر مستقیم و با چندین واسطه کاری کند که برخی از مسئولان کشور تصمیمی را بگیرند که او در سر دارد، سخنی را بگویند که او در صدد بیانش ‌باشد، راهی را بروند که او مشخص کرده است، و متوجه نقش دشمن نشوند و گمان کنند که خودشان تصمیم گرفته، سخن گفته و راه رفته‌اند. نفوذ جریانی یعنی این‌که فلان کس به اسم مرجع تقلید شعارهای دشمنان را تکرار کند.

وی همچنین افزود: نفوذ جریانی یعنی اینکه در 16 آذر جریان آلوده و آبستن امریکا و یهود صهیونیست در دانشگاه‌ها برنامه ریزی کند و عوامل دشمنان جمهوری اسلامی ایران لجن‌پراکنی داشته باشند.

منبع:  آوای سیدجمال

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان