اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. دى 1394 - 17:12   |   کد مطلب: 15493
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر گفت: دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود برنداشته و با باورها،اعتقادات، نظام و انقلاب ایران دشمنی دارد و همواره به دنبال ایجاد فتنه در کشور بوده ومردم ایران باید همواره با بصیرت بوده و همواره نقشه دشمنن را نقش برآب می کنند
بصیرت مردم ایران همواره نقشه دشمنان را نقش برآب می کند/ 9 دی تجلی حضور به موقع مردم است

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام  و المسلمین مهدی بیات، با اشاره به مهمترین آثار حماسه نه دی اظهار داشت: پیروی از ولایت فقیه و حرکت در راه حفظ ارزش ها مهمترین پیام و دستاورد حماسه نه دی است.

وی افزود: در سال 88 فتنه گران با هتک حرمت عاشورا و ارزش های اسلامی و کشور قصد خدشه دار کردن افکار وعقاید مردم ایران اسلامی را داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر افزود: مردم در سال 88 با بصیرت وارد میدان شده و باعث شدند که مکر و حیله  دشمنان و حرکت آنان بر ضد رزش های اسلامی نقش بر آب شود.

وی افزود: اتحاد و یکپارچگی مردم در حفظ ارزش های دینی و اسلامی و پیوند محکم ایرانیان با سیدالشهدا(ع)  و عاشورا از دیگر اثرات حماسه نه دی اشت.

بیات گفت: حضور به موقع مهمترین ویژگی این حماسه عظیم بوده و مردم ایران با بصیرت و اقدامی خود جوش و بجا دشمنان را بر سر جایشان نشاندند.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت نه دی بیان کرد: حضور مردم و ایستادن پای ارزش ها و حرکتی روشنگرانه از ظرف احاد مردم ایران از دلایل ماندگاری این حماسه است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به ریشه های شکل گیری حماسه نه دی بیان کرد: شکا گیری حماسه نه دی ریشه در باورها و اعتقادات مذهبی ایران و پیروی از راه عاشورا و امام حسین(ع) دارد.

وی گفت: دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود برنداشته و  با باورها،اعتقادات، نظام و انقلاب ایران دشمنی دارد و همواره به دنبال ایجاد فتنه در کشور بوده ومردم ایران باید همواره با بصیرت بوده و همواره نقشه دشمنن را نقش برآب می کنند.

منبع:  ملایری‌ها

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان