اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. دى 1394 - 10:37   |   کد مطلب: 15502
جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: فتنه 88 نمادی شفاف از سرمایه گذاری فرهنگی استکبار جهانی برای به زانو درآوردن نظام اسلامی با فریب بعضی عناصر داخلی بود.
فتنه 88 نماد شفاف سرمایه گذاری فرهنگی استکبار جهانی است/ 9 دی روز لبیک به ولایت است

محمد جواد بیات در گفتگو با خبرنگار صبح الوند،  ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و خجسته زاد روز پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و میلاد امام جعفر صادق(ع) و همچنین سالروز حماسه ماندگار 9 دی اظهار داشت: اوج دشمنی ها و کینه توزی های ضدانقلاب داخلی و خارجی در قالب فتنه سال ۸۸ رخ نمایی کرد.

وی گفت: در حالی که خود سران فتنه هم می دانستند که تقلبی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صورت نگرفته اما با اسم رمز تقلب که از قبل توسط دشمنان قسم خورده انقلاب در خارج از کشور انتخاب برنامه ریزی شده بود به میدان آمدند.

بیات اظهار کرد: فتنه گران می خواستند کینه، عقده و دشمنی که از امام راحل (ره) و رهبری عزیز انقلاب دارند را پس از انتخابات 88 تخلیه کنند و عزتی را که فرزندان غیور و شجاع انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس کسب کرده بودند را در مدت هشت ماه به باد دهند.

وی افزود: فتنه 88 نمادی شفاف از سرمایه گذاری فرهنگی استکبار جهانی برای به زانو درآوردن نظام اسلامی با فریب بعضی عناصر داخلی بود.

معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب در تمام مقتضیات زمانی در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند ولی این را بدانند که هرگز موفق به پیاده سازی اهداف شوم خود نخواهند شد.

وی اظهار کرد:  حماسه  عظیم و ماندگار۹ دی نشان داد مردم پیوند ناگسستگی با انقلاب و نظام و رهبر خود دارند و افشای چهره ریا، تزویر و نفاق  برخی از جریان ها و آشکار شدن اهمیت بصیرت و ولایت مداری از دیگر دستاورد های این حماسه سیاسی است.

بیات افزود: حماسه نهم دی‌ ماه 88 ملت ما یکبار دیگر اوج عظمت و قدرت خود را نسبت به دوستداری امامت و ولایت نشان دادند و چنان سیلی محکمی به بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند که دگربار آمریکا و همدستانش از جمله رژیم نامشروع اسرائیل و همچنین بدخواهان داخلی فکر شکستن حریم امن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ذهن خود راه ندهند.

وی گفت: مردم در حماسه ۹ دی، مهره های پنهان دشمنان را شناسایی کردند و آنها را به انزوا کشاندند و اثبات کردند نه تنها در جنگ سخت، بلکه در عرصه جنگ نرم نیز در صحنه هستند و حماسه خلق می کنند.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان اظهار کرد: باید با حضور در آیین گرامیداشت این روز، حماسه ای جاودانه تر از 9 دی 88 خلق كنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان