اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. دى 1394 - 20:57   |   کد مطلب: 15521
مسئول ستاد مردمی بزرگداشت 9 دی در همدان گفت:حماسه عظیم و مردمی در 9 دی 88 خط بطلانی همیشگی بر جریان نفاق و دگر اندیشان کج فهمی بود که سودای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر می پروراندند.
حماسه 9 دی خط بطلانی همیشگی بر جریان نفاق و فتنه/اعلام ویژه برنامه های سالروز حماسه 9 دی در همدان

به گزارش صبح الوند، محمد رضا غلامی پاک ضمن تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه ماندگار 9 دی اظهار داشت: رمز ماندگاری حماسه 9 دی، ولایت پذیری و  حضور مخلصانه مردم در صحنه مبارزه با فتنه و فتنه گران است.

وی گفت: حماسه عظیم و مردمی در 9 دی 88 خط بطلانی همیشگی بر جریان نفاق و دگر اندیشان کج فهمی بود که سودای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر می پروراندند.

غلامی پاک اظهار کرد: همه مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی فقط به عشق ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب و بدون در نظر گرفتن عقاید سیاسی و حزبی در حماسه با شکوه ۹ دی شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حماسه 9 دی که فرمودند: "مردم عزيز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنيا را خيره کرد."، افزود: حماسه بی نظیر ملت ایران در 9 دی برای همیشه در تاریخ سیاسی ملت ماندگار شد.

مسئول ستاد مردمی بزرگداشت 9 دی در همدان گفت: کسانی که  در حال حاضر بازهم به دنبال کم رنگ کردن فتنه سال 88 و پاک کردن خطاهای سران فتنه از ذهن مردم هستند، یا هنوز گرفتار دامن استکبار جهانی هستند و یا الفبای سیاسی را بلد نیستند.

وی سپس با اشاره به برگزاری ویژه برنامه هایی به مناسبت حماسه 9 دی در همدان اظهار کرد: به منظور تبیین حماسه 9 دی و بازشکافی فتنه 88 در 35 مسجد در شهر همدان سخنرانی افراد شاخص کشوری و استانی برگزار می شود.

غلامی پاک افزود:  مراسم بزرگداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت در شهر همدان نیز از ساعت 9 صبح با حضور مردم در خاستگاه حرکت 9 دی ماه 88 در میدان امامزاده عبدالله(ع) شهر همدان برگزارخواهد شد.

وی گفت: سخنران این برنامه دکتر حشمت‎الله قنبری است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان