اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. دى 1394 - 7:50   |   کد مطلب: 15523
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: حضور خودجوش مردم بصیر ایران در روز 9 دی 88 برای دفاع از اصول و ارزش‌های الهی انقلاب بود و حاوی این پیام برای دشمنان انقلاب که مردم ایران هیچ‌گاه از اصول و ارزش‌های خود دست نمی‌کشد.
حماسه 9 دی روز دفاع از اصول و ارزش‌های الهی/مردم ایران هیچ‌گاه از اصول و ارزش‌های خود دست نمی‌کشد

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام علی دشتکی ضمن تبریک هفته وحدت و فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی، اظهار داشت: حماسه ماندگار۹ دی روز دفاع ملت ایران از نظام اسلامی و ولایت بود.

وی گفت: حضور پر شور و خود جوش مردم ولایتمدار و بصیر  ایران اسلامی  در نهم دی 88 موجب کشیدن خط بطلانی همیشگی بر فعالیت‌های نظام استکبار جهانی، فعالیت‌های سران فتنه و فعالیت‌های بلندگوهای معاند نظام شد.

دشتکی اظهار کرد: حماسه ماندگار 9 دی، یکی دیگر از جلوه‌های اعتقادی و مردمی ایران اسلامی است که به‌صورت خودجوش از اصول و ارزش‌های اعتقادی خود دفاع کردند.

وی افزود: حضور خودجوش مردم بصیر ایران در روز  9 دی 88 برای دفاع از اصول و ارزش‌های الهی انقلاب بود و حاوی این پیام برای دشمنان انقلاب که مردم ایران هیچ‌گاه از اصول و ارزش‌های خود دست نمی‌کشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: حضور مردم در ٩ دی اصل فتنه را خنثی کرد و نشان داد بین مردم و انقلاب شکاف و دو دستگی وجود ندارد و مردم هر زمان ببینند اسلام و  انقلاب در معرض خطر است به پا می خیزند.

وی اظهار کرد: لزوم یادآوری هرساله این حماسه عظیم و بی نظیر در تاریخ انقلاب از آن جهت است که برای نسل‌ های آینده ما آینه عبرت و پند آموزی باشد و مردم آینده از این حرکت الهی الگو بگیرند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان