اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. دى 1394 - 7:50   |   کد مطلب: 15532
بیانیه جامعه اسلامی مهندسین استان همدان:
حماسه 9 دی حاصل بصیرت، ولایتمداری و دشمن شناسی ملت ایران است
حماسه عظیم 9 دی حاصل بصیرت، هوشمندی، دشمن شناسی، ولایت مداری و حضور بالنده، انقلابی و به هنگام ملت ایران درصحنه‌های نیاز و هنگامه‌های خطر و سرنوشت‌ سازمی باشد،که رمز پیروزی انقلاب و نظام اسلامی و عبور موفق کشور از بحران‌ها و فتنه‌های فراروی می باشد.
حماسه 9 دی حاصل بصیرت، ولایتمداری و دشمن شناسی ملت ایران است

به گزارش صبح الوند،  جامعه اسلامی مهندسین استان همدان بمناسبت سال روز حماسه نهم دی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

يوم ا... 9 دی 88 ، اوج خودآگاهی، بصیرت، غیرت دینی و اقتدار مردم ایران اسلامی در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد. روزی که امت ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی، مکردشمنان را ، نقش برآب ساخته و نقاب نفاق (( ولی به ظاهرحق به جانب )) را ازچهره پلید مزدوران و یزیدیان زمان دریدند و برای همیشه رسوای عالم ساختند و اجازه ندادند ننگ بی بصیرتی وغفلت برپیشانی شان جای گیرد.

فتنه ای که به فرموده ولی امرمسلمین حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی) " با ظاهری حق، ولی محتوایی باطل" آمده بود تا انقلاب اسلامی راکه حاصل خون هزاران شهید عزیز بوده ببلعد، ولی اقدام به موقع و به هنگام امت امام، همه مستکبران عالم راکه ازطراحان وحامیان آن فتنه ی عظیم بودند، غافلگیرومأیوس ساخت. اینک مائیم وشکرانه ی این نعمت عظیم ، مائیم وقدردان این ملت بزرگ ومائیم ویادآورحماسه" میثاق امت با ولایت" تا درسی برای عبرت آموزان وآیندگان وامت اسلامی باشد. 

تحلیل و بررسی راهبردها و برنامه‌های بیگانگان و به طور مشخص مثلث شیطانی امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و همراهان اروپایی و منطقه‌ای آن پیرامون فتنه سال 88 نشان می دهد، آنها باظرفیت‌سازی و سازماندهی ابزارهای مالی، رسانه‌ای و عوامل داخلی:"تضعیف ولایت فقیه"،"ایجاد شکاف بین مردم و نظام" و"حذف نیروهای وفادار به انقلاب و رهبری" را در زمره‌ الزامات و اولویت‌های خود برای نیل به اهداف شوم خود قرار داده بودند. اما برغم برنامه‌ دشمن و عملیاتی شدن تمامی ابزارها و ظرفیت‌های داخلی و خارجی و نیز سکوت برخی خواص و شخصیت‌های مرجع و تأثیرگذار ملی در قبال ظلم به نظام و ادعای تقلب در انتخابات، آتش فتنه 88 پس از هتک حرمت عاشورای حسینی با حماسه اعجاب آور و عاشورایی 9 دی و راهپیمایی ده ها میلیونی و خودجوش ملت ولایت مدار ایران خاموش و شکست دیگری بر اردوگاه شیطان بزرگ و ضد انقلاب داخلی و خارجی تحمیل شد.

این حماسه عظیم حاصل بصیرت، هوشمندی، دشمن شناسی، ولایت مداری و حضور بالنده، انقلابی و به هنگام ملت ایران درصحنه‌های نیاز و هنگامه‌های خطر و سرنوشت‌سازمی باشد،که رمز پیروزی انقلاب و نظام اسلامی و عبور موفق کشور از بحران‌ها و فتنه‌های فراروی می باشد، و ملت ایران با قطب نمای ولایت فقیه ، به مانند همیشه به گونه‌ای هوشمندانه، رفتار جبهه دشمن را رصد و با مراقبت تاکتیک‌های عوامل داخلی، آن روزنه‌های امید دشمن را مسدود و اجازه تعبیر رؤیای شیطان بزرگ را به آنان نخواهد داد.

جامعه اسلامی مهندسین استان همدان، ضمن گرامیداشت یوم ا... 9 دی روز " بصیرت و میثاق امت با ولایت " ، از آحاد ملت شریف ایران، مسئولین و جریانات سیاسی می خواهد، درتمامی عرصه ها، علی الخصوص" انتخابات آینده" که یکی از مهم ترین انتخابات تاریخ سیاسی کشور می باشد و دشمن را به اثرگذاری بر فرآیند آینده سیاسی ایران اسلامی از طریق فعال سازی وابستگان و عوامل فتنه 88 به مثابه‌ سر پل نفوذ امیدوار ساخته است، با نصب العین قراردادن فرمایشات حکیمانه و عالمانه رهبرمعظم انقلاب و با بصیرت افزایی، جریان شناسی و رصد تحرکات دشمن، از به ثمر رسیدن نقشه های شوم عناصر خودباخته فتنه، انحرافی و نفوذ جلوگیری شود و با حفظ اتحاد و انسجام در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و حضور پرشور و نشاط در عرصه انتخابات ، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران بزنند. 

جامعه اسلامی مهندسین استان همدان
8 دی ماه 1394

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان