اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. بهمن 1394 - 21:37   |   کد مطلب: 16099
رئیس مرکز فضای مجازی بسیج گفت: خبرگزاری فارس رسانه برتر و برجسته در تراز انقلاب اسلامی و محوری‌ترین رسانه خبری نظام است.
«خبرگزاری فارس» رسانه برتر در تراز انقلاب اسلامی است/ سیدنظام‌الدین موسوی همه زندگی‌اش را وقف رسانه و انقلاب کرده است

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا زندی همزمان با بازدید مدیران مراکز فضای مجازی بسیج سراسر کشور از تحریریه خبرگزاری فارس در مراسم تقدیر از مدیرعامل این خبرگزاری، با اعلام این خبر افزود: فارس، از رویش‌های پربرکت انقلاب اسلامی و محصول تفکر انقلابی، ولایتمداری و سرعت عمل همراه با دقت و صحت در انتشار خبر است که به حمدالله با وجود جوان بودن از پختگی کامل و سبک و شیوه کاملا حرفه‌ای و جریان‌ساز برخوردار است و همچنان موثرترین رسانه در تراز ملی است.

 

وی ادامه داد: مدیریت چنین رسانه‌ای با این گستردگی نیازمند بهره‌مندی از هوش بالا، شناخت میدان و عرصه رسانه، توانمندی درجریان سازی همسو با نظام و تبیین ماهیت اصلی انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور است که به حمدالله جناب آقای دکتر موسوی مدیر عامل این رسانه دارای این توان، ظرفیت و پتانسیل بوده و هستند.

 

رئیس مرکز فضای مجازی بسیج با بیان خاطراتی از دوران مختلف آشنایی با مدیرعامل خبرگزاری فارسگفت: آقای موسوی حقیقتا فردی توانمند، دارای بینش، آگاه به مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، جریان آفرین و موثر در حوزه رسانه است و از قبل هم چنین بود و مراتب رشد را پله‌پله طی کردند و کار خود را در رسانه‌ با خبرنگاری شروع کرده و تا سطح مدیریت برترین رسانه خبری کشور رسیدند.

زندی ادامه داد: سید نظام حقیقتا سیدِنظام است و همه‌ی کارهایش در خدمت نظام بوده و هست و هرجا که بوده جریان آفرین و موثر بوده و تراز فکری‌اش تراز فکری نظام، ولایت و انقلاب اسلامی است که به نوعی می‌توان گفت از ایثارگران برجسته رسانه است زیرا همه زندگی خود را وقف رسانه و انقلاب کرده و تاکنون هم موفق بوده است.

 

وی سابقه درخشان موسوی در خبرگزاری دانشجو، روزنامه جوان و انجمن روزنامه نگاران مسلمان که همواره با پرتلاشی و رشد همراه بوده‌اند را مشخصه دیگر مدیرعامل خبرگزاری فارس دانست و گفت: ایشان یک متخصص رسانه است که حتی رسانه‌های معاند، مخالف، دوست و دشمن به آن معترف هستند و در حوزه بصیرت‌افزایی می‌توان به ایشان "بصیرفتنه‌شکن" گفت.

رئیس مرکزی فضای مجازی بسیج از همراهی و مشورت‌های آقای موسوی در تاسیس و راه‌اندازی این مرکز، به عنوان همراهی همیشگی و موثر یاد کرد و افزود: موسوی نگاهی تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز دارد که با صبر و متانت و نگاه معلمی، به کادرسازی پرداخته و اکنون بسیاری از رسانه‌ها از نیروهایی که ایشان تربیت کرده‌ یا فضای فعالیت به آن‌ها داده بهره‌مند هستند.

زندی اظهارداشت: مجموعه‌ خبرگزاری فارس، رسانه‌ای موثر، جریان‌ساز و هوشمند در کشور است که علاوه بر تامین نیازهای داخلی، معیار و ملاک ارزیابی توان رسانه‌ای ایران در خارج از کشور نیز هست و در برهه‌های مختلف این را اثبات کرده است.

وی در پایان با تقدیم لوح تقدیر و تابلوفرش مزین به آیات قرآن کریم به نمایندگی از مدیران فضای مجازی سراسر کشور از تلاش‌ها و زحمات سیدنظام‌الدین موسوی تجلیل کرد.

 

مدیر عامل خبرگزاری فارس نیز در این بازدید با تقدیر از تلاش‌های مرکز فضای مجازی بسیج و گستردگی فعالیت آن در همه نقاط کشور، بر هم افزایی هرچه بیشتر نیرو‌های انقلاب اسلامی تاکید و گزارشی از عملکرد خبرگزاری فارس و شرایط پیش روی رسانه ها در دوران معاصر به ویژه سالیان اخیر ارائه کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان