اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. بهمن 1394 - 14:57   |   کد مطلب: 16426
امام جمعه موقت همدان گفت: در انتخابات 7 اسفند، خدمت گذارترین ها، دلسوزترین ها، بهترین‌ها، فعال‌ترین‌ها و سیاست‌مدارترین‌ها را انتخاب کنید.
اختلاف در ایام انتخابات باعث نفوذ دشمن است/به کسی رأی دهید که برای خدا و خدمت به انقلاب به میدان آمده باشد

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام والمسلمین محمد جوادی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه همدان که در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، با دعوت خود و همه نمازگزاران و مومنین به رعایت  تقوای الهی، اظهار داشت: اختلاف نداشتن در سطح جامعه اسلامی مصداق واقعی تقوا است.

وی گفت: در نظام مقدس اسلامی ما نباید کوچک‌ترین اختلافی بین مردم و مسئولان، بخصوص در برهه انتخابات پیشرو وجود داشته باشد.

جوادی اظهار کرد: وقتی همه ما در جامعه خود مطیع  امر خدا، پیامبر اکرم (ص)، ائمه اطهار (ع) و رهبری باشیم، قطعا هیچ اختلافی در بین خود نخواهیم داشت.

وی خطاب به مردم و همه کاندیداها اظهار داشت: اختلاف در ایام قبل و بعد انتخابات قطعا باعث نفوذ دشمن خواهد شد.

امام جمعه موقت همدان افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا، قصد دارند ما را به جان هم بیندازند و خودشان کنار ایستاده و دعواهای ما را نگاه کند که اگر این‌گونه شود سست‌ بنیانیم و جامعه دوام نمی‌آورد.

وی گفت: بر همه واجب است در این ایام حساس مواظب حیله و نیرنگ دشمنان انقلاب باشیم و بیخودی آب به آسیاب دشمن نریزیم.

جوادی در باب انتخاب فرد اصلح هم اظهار کرد: در انتخابات 7 اسفند، خدمت گذارترین ها، دلسوزترین ها، بهترین‌ها، فعال‌ترین‌ها و سیاست‌مدارترین‌ها را انتخاب کنید.

وی افزود: به کسی رأی دهید که برای خدا به میدان آمده باشد و برای خدا و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی پا به عرصه انتخابات گذاشته باشد.

امام جمعه موقت همدان سپس با اشاره به خلق حماسه ماندگار 22 بهمن 94 به همت مردم دانا و توانای ایران اسلامی گفت: حضور یکپارچه و یکرنگ مردم ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن امسال همه جهانیان را از وحدت مثال زدنی خود به حیرت وا‌داشت.

وی اظهار کرد: دیروز وحدت، انسجام، یکدلی و غیرت مردم ایران با شعار همیشگی «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» به جهانیان مخابره شد.

جوادی افزود: دشمنان انقلاب و در راس آنها آمریکا از ملت ایران بخاطر خلق حماسه 22 بهمن بسیار ناراحت و عصبانی هستند.

وی گفت: ای آمریکا عصبانی باش و از این عصبانیت هم بمیر چراکه این مردم پرقدرت و هم دل و هم‌زبان و با وحدت در کنار هم هستند.

امام جمعه موقت همدان اظهار کرد: همه مردم جهان بدانند که مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار ایران اسلامی در 7 اسفند 94 هم یکبار دیگر حماسه ای بزرگ و ماندگار را با حضور در پای صندوق های رای خلق خواهند کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان