اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. بهمن 1394 - 20:34   |   کد مطلب: 16553
تلاش برای تخریب کیهان/
گاف کیهان یا همه رسانه‌ها؟+عکس
رسانه های اصلاح طلب در حالی مدعی شده اند که کیهان در خصوص یک خبر گاف داده است که روز گذشته همه آنها این گاف خبری را منتشر کرده بودند.
گاف کیهان یا همه رسانه‌ها؟+عکس

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برخی از رسانه‌های اصلاح طلب امروز به زعم خود توانسته اند گاف روزنامه کیهان و صدا و سیما را بگیرند.

این رسانه ها در خبری مدعی شده اند که کیهان به نقل از صدا و سیما خبری از هیلاری کلینتون منتشر کرده است که وی در نامه‌ای برای «حییم سابان»، میلیاردر یهودی- آمریکایی نوشت: «در صورت تصدی ریاست‌جمهوری آمریکا به اسرائیل اجازه خواهم داد به جای 2000 نفر از ساکنان غزه 200 هزار تن از آنها را به قتل برساند.»

این رسانه ها در ادامه نوشته‌اند که بررسی مختصری نشان می دهد که این خبر از پایه غلط، و در اصل یک مطلب ساختگی طنز از یک سایت سیاسی غیرجدی است.

این رسانه ها در حالی مدعی هستند که این خبر گاف کیهان و صدا و سیما بوده است که بسیاری از رسانه های اصلاح طلب و اصولگرا نیز این خبر را کار کرده بودند.

 

این رسانه ها در حالی مدعی شدند که این خبر یک گاف از سوی روزنامه کیهان بوده است که حتی روزنامه های طیف همسو با خود نیز این خبر را منتشر کرده و رسانه‌های آنها نیز اقدام به بازنشر آن کرده‌اند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان